کد خبر: 329322
۰
۰
نسخه چاپی

بیان نکات جذاب زندگی قاریان مشهور در قرائت‌نامه

به گزارش قم پرس، قرائت‌نامه ۱ و ۲ عنوان میان‌برنامه‌های شبکه رادیویی قرآن است که طی آن به معرفی کوتاه و جذاب زندگی‌نامه قاریان مشهور جهان اسلام پرداخته می‌شود.

این برنامه به صورت گفتار محور با دو هدف آشنا ساختن شنوندگان با مقاطعی از زندگی قاریان مشهور جهان اسلام، الگوسازی در حوزه هنر تلاوت و تقویت گرایش شنوندگان به استماع تلاوت‌های زیبا تولید می‌شود.

معرفی خلاصه‌ای از زندگی قاریان مشهور جهان اسلام (هر برنامه زندگی یک قاری)، پخش یک یا دو فراز زیبا از تلاوت‌های آن قاری، متناسب با محتوای ارائه شده در فواصل گفتار از جمله موضوعات اصلی و فرعی این برنامه است.

از ویژگی‌های این برنامه می‌توان به ارائه متون مرتبط با زندگی قاری مورد نظر به صورت دسته‌بندی‌شده، ارائه برنامه متناسب با ذائقه مخاطب امروزی، استفاده از تولیدات رادیویی و تلویزیونی در گذشته و حال در ایران و کشورهای دیگر و آثار مکتوب فارسی، عربی در فضای مجازی اشاره کرد.

یادآور می‌شود، برنامه کوتاه قرائت‌نامه در دو بخش ۱ و ۲ به تهیه‌کنندگی میثم رجبیان و گویندگی محمد مطلب و رضا خضرایی در بیش از ۲۰۰ برنامه در گروه تلاوت شبکه رادیویی قرآن تهیه و تولید می‌شود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید