سه شهرستان هرمزگان نارنجی و سایر شهرها زرد هستند

سعید ناجی پنجشنبه شب با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: از روز شنبه پانزدهم آذرماه اداره‌های عمومی در شهرستان های نارنجی با حضور ۵۰ درصد کارکنان و در دیگر شهرستان‌های هرمزگان دارای وضعیت زرد با حضور دو سوم کارکنان فعالیت می‌کنند.
وی بیان داشت: مشاغل سطح سه و چهار در شهرستان‌های بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک از روز شنبه تعطیل خواهند بود و در سایر شهرستان‌ها که در وضعیت زرد قرار دارند فقط مشاغل سطح چهار تعطیل است.
جانشین استاندار هرمزگان اظهارداشت: ورود خودروهای شخصی با پلاک غیربومی، به سه شهرستان بندرعباس، حاجی‌آباد و بستک و همچنین ورود خودروهای شخصیِ پلاک بومیِ این شهرستان‌ها به سایر شهرها ممنوع است.
ناجی ادامه داد: ممنوعیت تردد شبانه خودروها از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی و بالای ۲۰۰ هزار نفر جمعیت استمرار دارد.
وی ادامه داد: سایر شهرستان‌های در وضعیت زرد هرمزگان کارکنان اداره‌ها ارائه‌دهنده خدمات ضروری و دستگاه‌های مرتبط با ماموریت‌های اساسی و مدیریت شهری با ۱۰۰ درصد ظرفیت در محل کار حاضر خواهند شد و در سایر اداره‌ها ارائه خدمات با حضور دو سوم کارکنان انجام خواهدشد.
سخنگوی ستاد استانی مدیریت بیماری کرونا در هرمزگان
گفت:مدیران دستگاه‌های اجرایی استان باید طبق بخشنامه اعلامی نسبت به کاهش حضور کارکنان خود برنامه‌ریزی و اقدام کنند و سایر کارکنان به صورت دورکاری فعالیت خود را انجام دهند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید