محدودیت‌ها در کرمانشاه کماکان ادامه خواهد داشت

«حسین خوش اقبال» روز جمعه در گفت و گو با ما ضمن تقدیر از همراهی و همکاری بازاریان و مردم استان در اجرای طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت ها افزود: نتیجه رعایت ها و همراهی ها موجب شد تا شهرستان‌های استان از وضعیت قرمز خارج شوند هر چند که سنقروکلیایی کماکان در وضعیت قرمز قرار دارد.

رییس کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: براساس آخرین آمار وضعیت شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، صحنه، قصرشیرین، کنگاور و گیلانغرب نارنجی است.

به گفته خوش اقبال، در همین حال علاوه بر دالاهو، ثلاث باباجانی با خروج از وضعیت نارنجی در وضعیت زرد قرار گرفته و در مقابل شهرستان سنقروکلیایی کماکان قرمز رنگ است.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: بر این اساس از فردا، محدودیت ها و ممنوعیت تردد خودروها در ورودی و خروجی شهرها ادامه خواهد داشت و ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی کماکان برقرار خواهد بود.

وی در خصوص چگونگی فعالیت مشاغل از صبح شنبه ۱۵ آذر ماه نیز گفت: در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی مشاغل گروه‌های یک و ۲ اجازه فعالیت خواهند داشت و گروه‌های ۳ و ۴ همچنان تعطیل خواهند بود و در شهرستان های زرد نیز تنها گروه ۴ تعطیل است.

خوش اقبال در خصوص وضعیت کارکنان ادارات استان نیز گفت: در شهرستانهای با وضعیت نارنجی، کارکنان ادارات ضروری با تشخیص مقام بالاتر تا یک سوم کارکنان و دستگاه‌های غیرضروری تا یک دوم کارکنان فعالیت می کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه خاطرنشان کرد: با توجه به شکنندگی شرایط شهرستان ها و در پیش بودن سرما احتمال بازگشت به شرایط سابق و قرمز شدن وضعیت استان همچنان وجود دارد لذا از تمام هم استانی ها استدعا داریم همچنان با نهایت حساسیت، رعایت پروتکل های بهداشتی را داشته باشند و با محدودیت ها و ممنوعیت ها همراهی کنند.
۶۴۰ نفر با علایم کرونا در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: در شبانه روز گذشته با بستری شدن ۱۰۸نفر با علایم ویروس کرونا و ترخیص ۱۲۲ نفر پس از بهبودی، مجموع بستری‌شدگان مربوط به کرونا به ۶۴۰ نفر رسید.

«مهدی محمدی» روز پنجشنبه به ما افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۹ نفر در اثر ابتلا به ویروس کرونا جان خود را از دست دادند که شامل ۲ نفر از اسلام آبادغرب، ۲ نفر از کنگاور و در شهرستان های کرمانشاه، هرسین، پاوه، روانسر و قصرشیرین هرکدام یک نفر می‌شود

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۹ مورد بیمار مثبت بستری و ۷۹ بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

وی در پایان افزود: مجموع جان باختگان بیماری کووید ۱۹ به هزارو ۲۸۶ نفر رسیده است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید