کرونا جان هشت کرمانشاهی دیگر را گرفت

«مهدی محمدی» روز یکشنبه به ما افزود: در ۲۴ ساعت گذشته ۶ نفر در شهرستان کرمانشاه و در شهرستان های اسلام آبادغرب و سنقر و کلیایی نیز هر کدام یک نفر بر اثر ابتلا به ویروس کرونا جان باختند.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته ۴۶ مورد بیمار مثبت بستری و ۷۹ بیمار مثبت سرپایی در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

رییس کمیته اطلاع رسانی دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه افزود: ۹۴ بیمار جدید با علایم بیماری کووید ۱۹ در این مدت بستری و ۱۲۵ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

محمدی در پایان گفت: هم اکنون ۶۰۴ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان کرمانشاه بستری هستند.

محدودیت‌ها در کرمانشاه کماکان ادامه خواهد داشت
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری کرمانشاه با تاکید بر ادامه مراقبت‌ها و حساسیت‌ها نسبت به رعایت پروتکل‌ها گفت: محدودیت تردد شبانه و عدم ورود خودرو به شهرها کماکان در استان ادامه خواهد داشت.

«حسین خوش اقبال» روز جمعه در گفت و گو با ما ضمن تقدیر از همراهی و همکاری بازاریان و مردم استان در اجرای طرح محدودیت‌ها و ممنوعیت ها افزود: نتیجه رعایت ها و همراهی ها موجب شد تا شهرستان‌های استان از وضعیت قرمز خارج شوند هر چند که سنقروکلیایی کماکان در وضعیت قرمز قرار دارد.

رییس کمیته امنیتی و اجتماعی ستاد مدیریت کرونا کرمانشاه گفت: براساس آخرین آمار وضعیت شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، پاوه، جوانرود، روانسر، سرپل ذهاب، صحنه، قصرشیرین، کنگاور و گیلانغرب نارنجی است.

به گفته خوش اقبال، در همین حال علاوه بر دالاهو، ثلاث باباجانی با خروج از وضعیت نارنجی در وضعیت زرد قرار گرفته و در مقابل شهرستان سنقروکلیایی کماکان قرمز رنگ است.

معاون استاندار کرمانشاه افزود: بر این اساس از فردا، محدودیت ها و ممنوعیت تردد خودروها در ورودی و خروجی شهرها ادامه خواهد داشت و ممنوعیت تردد خودروهای شخصی از ساعت ۲۱ شب تا چهار صبح در شهرستان‌های با وضعیت نارنجی کماکان برقرار خواهد بود.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید