کد خبر: 330747
۰
۰
نسخه چاپی

بیمه مربیان کشتی استان ها پیگیری می‌شود

علیرضا دبیر چهارشنبه شب در دیدار با با پیشکسوتان، داوران و مربیان کشتی استان افزود: مربی گری در رشته کشتی چیزی فراتر از عشق است و برای مربی گری کشتی باید دیوانه وار پای کار بود.

وی با اشاره به ارتقای سطح فنی مربیان کشتی افزود: توان بدنی و توان فکری در مربی گری کشتی در اولویت قرار دارد.

رئیس فدراسیون کشتی با تاکید بر ضرورت هماهنگی کاندیداهای ریاست هیات با این فدراسیون گفت: در انتخابات هیات های کشتی استانی، کاندیدای ریاست هیات ابتدا باید برنامه خود را به فدراسیون ارائه بدهند تا در صورت انتخاب طبق برنامه پیش بروند.

دبیر، همدلی، همراهی و کار منسجم و تشکیلاتی را لازمه موفقت این رشته ورزشی دانست و تاکید کرد: همانند امور دیگر، در کشتی نیز عامل اصلی موفقیت کارهای جمعی است.

وی افزود: کشتی آزاد و فرنگی برای من فرقی نمی‌کند و هیچ کدام نسبت به دیگر اولویت بالاتری ندارد بلکه باید هر دو این رشته ها به یک دید نگاه می شود.

همراهی مسئولان برای میزبانی قم از جام بین المللی کشتی

رئیس فدراسیون کشتی همچنین در دیدار با رییس سازمان برنامه و بودجه استان قم خواستار حمایت دستگاه های اجرایی استان برای میزبانی قم از یک جام بین المللی در رشته کشتی شد.

دبیر عنوان کرد: اگر حمایت کافی از سوی سازمان برنامه و بودجه استان قم و دیگر دستگاه های اجرایی صورت پذیرد هیات کشتی استان قم برای برگزاری یک جام بین المللی کشتی به نام شهید زین الدین و شهدای قمی اعلام آمادگی کرده است.

محمود نوربخش رییس سازمان برنامه و بودجه استان قم نیز گفت: در بحث تخصیص بودجه به ورزش توجه کافی شده و اگر از نظر شما جایی برای توجه بیشتر به ورزش وجود دارد سازمان برنامه و بودجه آمادگی این کمک و توجه را دارد.

دبیر درادامه سفر خود به قم با حضور در منزل شهید مهدی کاشانیان از خانواده این شهید ورزشکار تقدیر و تجلیل به عمل آورد.

شهید کاشانیان از شهدای دفاع مقدس و یکی از شهدای جامعه کشتی استان قم بود.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید