بیش از ۲۸ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در شهرستان سنندج پرداخت شد

به گزارش قم پرس، سودابه ضرغام‌نژاد روز چهارشنبه در نشست خبری اظهار داشت: این تسهیلات به مشاغل آسیب دیده در شرایط شیوع کرونا از جمله برخی از تولیدکنندگان، صنعت کاران، باشگاه‌ها و مربیان ورزشی و بخش خصوصی پرداخت شده است.

وی با بیان اینکه اکثریت جامعه از شرایط فعلی آسیب دیده‌اند اما اولویت را به کسانی که شرایط سخت‌تری دارند قرار دادیم افزود: یک هزار و ۹۳۷ پرونده برای تسهیلات کرونا تشکیل شد و ۲ هزار و ۸۲۷ نفر از شاغلین توانستند این تسهیلات را دریافت کنند.

ضرغام‌نژاد اضافه کرد: در حوزه تسهیلات اشتغال پایدار روستایی امسال ۱۱ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان پرداخت شده است و در مجموع از ابتدای این طرح هم ۹۲ میلیارد و ۵۰۰ میلیون تومان در شهرستان سنندج تسهیلات پرداخت شده است.

معاون توسعه و برنامه ریزی فرماندار شهرستان سنندج با بیان اینکه تا پایان آذر امسال تعداد ۵۳۸ نفر شغل در شهرستان سنندج در سامانه رصد ثبت و ایجاد شده است گفت: ۳۸۹ میلیون تومان یارانه دست مزد برای ۱۴۵ نفر به واحدهای تولیدی داده شد که به کارگران و کارکنانی که مازاد بر گذشته بر سر کار برده‌اند پرداخت شده است

ضرغام‌نژاد با اشاره به اینکه واحدهای تولیدی که فارغ‌التحصیلان دانشگاهی را بر سر کار برده‌اند هم برای ۹۹ نفر ۹۸ میلیون تومان دریافت کرده‌اند اظهار داشت: ۲۵۵ قرارداد برای پرداخت مشوق سهم کارفرمایی تنظیم شد که ۱۱۰ مورد پرداخت شده است.

وی با اشاره به توزیع بسته‌های حمایتی در دوران شیوع کرونا در شهرستان سنندج گفت: در سه مرحله از اول امسال ۱۴ هزار و ۲۰۳ بسته معیشتی در میان نیازمندان شهرستان توزیع شد.

ضرغام‌نژاد اضافه کرد: این بسته به کسانی که زیر پوشش حمایتی دستگاه‌ها نیستند اهدا شده که طی بررسی‌ها و راستی‌آزمایی‌ها بانک اطلاعاتی از افرادی که بضاعت مالی کمی دارند تهیه شده است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید