استاندار البرز:شهرستان های استان در وضعیت زرد قرار دارند

عزیزاله شهبازی روز شنبه در حاشیه جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که روز شنبه به ریاست رییس جمهور به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد با بیان اینکه رنگ دیگری به مجموعه رنگ های میزان شیوع کرونا اضافه شده افزود: شهرستان طالقان در وضعیت آبی قرار د ارد، در مناطقی که بعنوان آبی شناخته می شوند، تمامی فعالیت ها با رعایت دستورالعمل های بهداشتی آزاد است.

وی با اشاره به اینکه مردم همچنان دستورالعمل های بهداشتی را رعایت تا شاهد پیک شیوع کرونا نباشیم، گفت: طبق گزارش سخنگوی ستاد ملی کرونا که ضمن تقدیر از البرز صورت گرفت، این استان روند بسیار خوبی در مدیریت بیماری کرونا داشته و نگرانی ها را برطرف کرده است.

وی ادامه داد: رییس جمهوری اعلام کردند که طی کمتر از یک ماه اخیر در کشور حدود ۸۰ درصد از بستری ها و ۷۰ درصد از فوتی های ناشی از کرونا کاهش پیدا کرده است.

شهبازی ضمن قدردانی از فعالیت های کادر بهداشت و درمان و مسوولان در البرز، ادامه داد: طرح های محله محور سپاه پاسداران در استان و همراهی های مردم و بویژه اصناف در البرز موجب شد که در چند هفته متوالی البرز روند کاهشی بسیار خوبی در شیوع کرونا داشته باشد.
استاندار البرز با اشاره به تولید واکسن کرونا گفت: در خصوص واکسن نیز در این نشست مقرر شد که طبق اولویت بندی در چهار فاز نسبت به تزریق واکسن با رویکرد گروه های حساس، اقدام شود.
وی افزود: ۲ موسسه بزرگ داخلی نیز در خصوص تهیه واکسن اقداماتی انجام داده اند که امید است هر چه سریع تر برای تزریق تولید و آماده شود.
شهبازی افزود: طبق مصوبه ستاد ملی مقابله با کرونا محدودیت تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد همچنان استمرار دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید