۱۸ شهرستان خراسان رضوی در وضعیت آبی کرونایی قرار دارد

سید حمید موسوی روز شنبه با بیان این مطلب در نشست خبری ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در خراسان رضوی افزود: هفته گذشته همه شهرستانهای استان به‌ جز گناباد در وضعیت زرد از نظر میزان ابتلا به کرونا قرار داشتند و اکنون این شهرستانها نیز از وضعیت نارنجی به زرد تغییر وضعیت داده‌اند.
وی اضافه کرد: رنگ آبی که به تازگی به رنگ بندیهای کرونایی اضافه شده است به معنای کم خطر بودن و وضعیت بهتر از زرد است و در شرایط کنونی فعلا محدودیتهای کرونایی در رنگ بندی آبی هنوز اعلام نشده است و تا آن موقع به روال وضعیت زرد انجام می‌شود.
مسوول ستاد پیشگیری و مقابله با کرونا در استانداری خراسان رضوی گفت: هم اکنون شهرستان مشهد نیز در وضعیت آبی قرار دارد و به لطف خدا و با همکاری مردم و با رعایت پروتکلهای بهداشتی از سوی دستگاههای اجرایی و موسسات اکنون استان خراسان رضوی در شرایط مطلوبی به لحاظ کرونا قرار گرفته است.
موسوی افزود: این بحث به معنای کاهش خطر کرونا نیست و همچنان باید رعایت پروتکلهای بهداشتی ادامه یابد تا شاهد شیوع موج چهارم بیماری نباشیم.
وی ادامه داد: فعلا محدودیتهای کرونایی تا اعلام رسمی آن از سوی ستاد ملی پیشگیری و مقابله با کرونا در شهرهای آبی همانند زرد اجرا می شود و تا اطلاع ثانوی محدودیت رفت و آمد شبانه در تمامی شهرستانهای خراسان رضوی استمرار خواهد داشت.
به گزارش سخنگوی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، با فوت ۸۲ تن از بیماران مبتلا به بیماری کووید ۱۹ طی ۲۴ ساعت گذشته، تعداد جان باختگان کرونا در کشور به ۵۶ هزار و ۱۰۰ نفر رسیده است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید