آمار روزانه فوت کرونا در استان همدان صفر شد

دکتر «محمد طاهری» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما بیان کرد: آخرین آمار شمار جانباختگان بیماری کووید ۱۹ از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان یک هزار و ۴۳۷ نفر است.

با شناسایی هشت بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در بیمارستان‌های این استان به ۹ هزار و ۹۲۸ بیمار رسیده است.

وی اظهار داشت: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌ها با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۵۴ مورد بوده که از این تعداد ۵۱ نفر در بخش عادی بستری شدند.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان گفت: ۱۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند و وضعیت جسمی ۳۵ بیمار نیز وخیم گزارش شده است.

طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۲، بهار ۵۶۶، تویسرکان ۶۱۳، رزن ۴۰۳، درگزین ۱۷۶، فامنین ۱۷۳ و کبودراهنگ ۶۲۶ نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۵۵ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۰۶ در نهاوند و سه هزار و ۷۸۰ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان با بیان اینکه ۲۶۸ نفر از بیماران بستری، افراد غیربومی و از خارج استان هستند توضیح داد: برخی از افرادی که به این استان مسافرت کرده بودند به علت ابتلا به ویروس کرونا در بیمارستان های این استان بستری شده و از خروج آنها تا زمان بهبودی کامل و پیشگیری از انتقال ویروس به دیگر افراد جلوگیری شد.

به گزارش قم پرس و براساس اعلام استاندار همدان، سه شهرستان بهار، فامنین و اسدآباد در وضعیت آبی و هفت شهرستان دیگر استان در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید