کد خبر: 332213
۰
۰
نسخه چاپی

فردوس قم حریف ساروی خود را شکست داد

در این بازی که عصر چهارشنبه در ورزشگاه خالی از تماشاگر شهید حیدریان قم برگزار شد، شهاب بشری دوست، وحید ندری و مجتبی نعمتی برای فردوس قم و امیرحسین اسماعیلی برای شهروند ساری گلزنی کردند.

شاگردان حسین صبوری در تیم فردوس قم که دو بازی گذشته خود را با اختلاف زیاد واگذار کرده بودند، در این دیدار انگیزه زیادی برای رسیدن به پیروزی داشتند و توانستند با یک بازی منظم و هماهنگ حریف سخت کوش ساروی خود را شکست دهند.

تیم فوتسال شهروند ساری در سه دقیقه پایانی این دیدار، برای فرار از شکست با سیستم پاور پلی (پنج نفره) به بازی خود ادامه داد و چندین موقعیت خطرناک گلزنی را روی دروازه فردوس ایجاد کرد، اما با درخشش دروازه بان فردوس قم فقط موفق به زدن یک گل شد.

مجتبی نعمتی سنگربان جوان فردوس قم در ثانیه پایانی این بازی با هوشمندی توانست با یک شوت از راه دور دروازه بدون دروازه بان شهروند ساری را یک بار دیگر باز کرده تا ستاره تیم خود در این دیدار حساس و نفس گیر باشد.

فردوس قم با این دیدار خانگی، بازی های خود در دور رفت لیگ برتر را با کسب دو پیروزی، دو تساوی و دو باخت به پایان رساند تا در دور برگشت نیز با هماهنگی و جنگندگی بیشتر برای رسیدن به رتبه های بالای جدول به مصاف حریفان برود.

تیم فوتسال فردوس قم با کسب سه امتیاز از بازی امروز خود در برابر شهروند ساری، در جدول هفت تیمی گروه الف لیگ برتر فوتسال با کسب ۸ امتیاز فعلا در رده سوم جدول قرار گرفته و تیم شهروند ساری نیز همچنان قعرنشین جدول این گروه است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید