توزیع ۱۲ هزار بسته معیشتی در شهرستان لنجان آغاز شد

مهدی محمدی مدیر و موسس هیات منتظران شهرستان لنجان گفت در گفت و گو با ما با بیان اینکه ارزش هر کدام از این بسته‌های معیشتی، بهداشتی و فرهنگی ۲ میلیون و ۸۰۰ هزار ریال است افزود: این بسته ها شامل برنج، روغن، رب گوجه فرنگی، ماکارونی، شکر، قند و حبوبات و دیگر مواد غذایی و بهداشتی و فرهنگی است که بین نیازمندان توزیع می شود.

وی با بیان اینکه این بسته حمایتی شامل سه قسمت معیشتی، بهداشتی و فرهنگی است ادامه داد: بیش‌ از یکهزار نفر به‌صورت مستقیم و غیر مستقیم برای توزیع و بسته بندی این بسته‌های معیشتی مشارکت دارند.

مدیر و موسس هیات منتظران شهرستان لنجان با اشاره به اینکه شناسایی افراد بی‌بضاعت و نیازمند از سه ماه گذشته توسط پیرغلامان و پیشکسوتان شهرستان انجام شده است اظهار داشت: این بسته‌ها و اقلام معیشتی، بهداشتی و فرهنگی در ۱۳۷ مسجد و ۱۱ شهر و بخش شهرستان لنجان توزیع خواهد شد.

وی اضافه کرد: تمام کمک‌ها و بسته‌های حمایتی و معیشتی به صورت محله محور و با محوریت مساجد توزیع خواهد شد.

محمدی یادآور شد: بانک اطلاعاتی از افراد محروم و آسیب دیده از کرونا تهیه شده استو تمامی اقدامات به صورت محله محور انجام می‌شود.

مراسم رونمایی از ۱۲ هزار بسته حمایتی (طرح هر خانه یک روضه) همراه با گرامیداشت ایام سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شهید ابومهدی المهندس و دانشمند شهید محسن فخری زاده همچنین بزرگداشت ۷۵۰ شهید شهرستان لنجان در مصلی بزرگ حرت ولیعصر (عج) زرین شهر با حضور فرمانده نیروی انتظامی برگزار شد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید