کد خبر: 332385
۰
۰
نسخه چاپی

برخورد جدی با هنجارشکنان/ حضور دانش آموزان در مدارس اختیاری

به گزارش قم پرس بهرام سرمست ظهر شنبه در پایان جلسه ستاد ملی مقابله با کرونا که به صورت ویدئو کنفرانس برگزار شد، در گفتگو با خبرنگاران با بیان اینکه گزارش‌هایی حاکی از یک نوع نگرانی از وضعیت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی در قم به عنوان یک مرکز مذهبی و همچنین جزیره قشم به عنوان یک مرکز تفریحی ارائه شده است، گفت: متأسفانه مسائل بهداشتی در برخی مجالس و تجمع‌ها به خوبی رعایت نشده و مسئولان ستاد ملی نیز از این بابت اظهار نگرانی کردند.

استاندار قم افزود: اقدام بزرگان و مراجع عظام تقلید به خاطر برگزار نکردن مراسم‌های شهادت حضرت زهرا (س) شایسته قدردانی است.

وی با بیان اینکه در شرایط فعلی قم سی و یکمین استان کشور از نظر بستری‌های کرونایی است ادامه داد: اگر نتوانیم پروتکل‌ها و فاصله گذاری ها را به خوبی رعایت کنیم چه بسا با موج جدیدی از بیماری مواجه خواهیم شد.

سرمست با تاکید بر اینکه هیأت‌های مذهبی در استان قم عمدتاً همکاری خوبی دارند و یک عده ممکن است شیوه نامه‌های بهداشتی را رعایت نکنند، گفت: با آنان نیز باید برخورد شود و به نوعی توجیه شوند که حفظ سلامتی مردم برای ما بالاترین واجب است.

وی با اشاره به اینکه در جلسه امروز ستاد ملی کرونا با توجه به مصوبه هفته گذشته مبنی بر آموزش حضوری دانش آموزان در مقطع اول و دوم ابتدایی مقرر شد که این موضوع اختیاری باشد، افزود: از این رو الزامی برای حضور دانش آموزان در مدرسه نیست ولی کادر آموزشی باید مانند سایر دستگاه‌ها در محل کار خود حاضر شوند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید