کد خبر: 332531
۰
۰
نسخه چاپی

سازمان‌یافتگی سپاه و همراهی مردم توطئه‌های دشمن را خنثی کرده است

به گزارش قم پرس سرلشکر محمدعلی جعفری فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله در همایش مدیران بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس که صبح امروز (سه‌شنبه) در باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس برگزار شد، اظهار داشت: ما هنوز نتوانسته‌ایم حق دفاع مقدس را ادا کنیم و رهبر معظم انقلاب بارها بر این مهم تاکید کرده‌اند.

وی دفاع مقدس را یک بُعد قابل توجه انقلاب اسلامی ایران دانست و گفت: ایستادگی و مقاومت و عزتی که امروز ایران دارد نتیجه دفاع مقدس است و اوج این عزت و عظمت را در تشییع حاج قاسم سلیمانی در ایران و منطقه دیدید.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله تصریح کرد: حاج قاسم سلیمانی هم هرچه داشت از دفاع مقدس بود او در دفاع مقدس بزرگ شد و رشد پیدا کرد و توانست به خوبی این راه را ادامه دهد و اینگونه مورد قدردانی ملت‌های مختلف قرار گرفت. البته دفاع مقدس ابعاد بسیاری دارد که مقاومت و جهاد تنها یک بُعد از آن است و ما باید با استفاده از تمام امکانات و ظرفیت‌ها ابعاد دیگر دفاع مقدس را به جهانیان و آیندگان نشان دهیم.

سرلشکر جعفری بخش اعظمی از انقلاب اسلامی ایران را مدیون دفاع مقدس دانست و گفت: ما مراحلی مختلفی از انقلاب را مانند مبارزه با رژیم شاه، تشکیل حکومت و دفاع از آن را گذرانده‌ایم که همه این اقدامات به نوعی سلبی بوده و در مقابل جنگ‌های اقتصادی، فرهنگی، سیاسی، نظامی اجتماعی، دفاعی و امنیتی و رسانه‌ای دشمنان دشمن ایستاده و امروز به اوج اقتدار رسیده‌ایم که دوست و دشمن بر وضعیت مطلوب آن اعتراف می‌کنند و هیچ دولتی جرئت ورود به این عرصه برای آسیب به انقلاب اسلامی ایران را ندارند.

وی ورود مردم به عرصه‌های مختلف را راه گشا دانست و گفت: در سال ۷۸ ما تجربه ورود مردم در صحنه برای مقابله با اغتشاشات را نداشتیم به همین دلیل این نا امنی‌ها دو سال طول کشید اما در سال ۸۸ این اغتشاشات تنها ۸ ماه طول کشید و مردم سازمان یافته تر وارد میدان شدند و توطئه‌های استکبار جهانی را خاموش کردند اما ۱۰ سال بعد در سال ۹۶ تنها چند روز و سال ۹۷ دو سه روز طول کشید و مردم و سازمان یافتگی سپاه‌های استانی به خوبی توانستند توطئه‌های استکبار جهانی و نقشه‌های آنها را خنثی کنند.

فرمانده قرارگاه فرهنگی و اجتماعی بقیه الله با تاکید بر استفاده از تجارب گران‌بهای دفاع مقدس برای غلبه بر مسائل و مشکلات پیش رو بسیار مهم دانست و گفت: دفاع مقدس یک جنگ به تمام معنا مردمی، اعتقادی و به روش انقلابی بود که دفاع ما را، دفاع مقدس کرد و همین مردم نابرابری در جنگ را جبران کردند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید