کد خبر: 332535
۰
۰
نسخه چاپی

مسافران زورگیر توسط پلیس قم دستگیر شدند

به گزارش روز سه شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ بهادر اسماعیلی در این خصوص اظهار داشت: ۲ تن از سارقانی که به عنوان مسافر یک دستگاه پراید فردی مسن، خودرو وی را در حوالی میدان شوش تهران با تهدید سلاح سرد سرقت کرده بودند، خودرو مذکور توسط مأموران پاسگاه انتظامی کوشک نصرت در کیلومتر ۵۵ آزادراه قم - تهران شناسایی و با تلاش مأموران متوقف و متهمان دستگیر شدند.

وی با بیان اینکه این افراد اعتیاد به مواد مخدر داشته و از آن ها مقادیری مواد افیونی شیشه کشف شده است، گفت: سرانجام متهمان به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در ادامه با دعوت از مال باخته خودرو به وی تحویل و نامبرده از زحمات پلیس قم در دستگیری سارقان قدردانی کرد.

اسماعیلی تاکید کرد: پلیس در تامین امنیت مردم شبانه روز در تلاش بوده و از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد.

۵۱ لیتر شیشه مایع به مقصد نرسید

فرمانده انتظامی استان قم نیز از کشف ۵۱ لیتر شیشه مایع در بازرسی از یک دستگاه کامیون و دستگیری یک سوداگر مرگ خبر داد.

سردار سید محمود میرفیضی در گفت و گویی، اظهارداشت: پس از ساعت ها تلاش اطلاعاتی مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم مشخص شد یک قاچاقچی مواد مخدر در حال انتقال محموله ای افیونی از مرزهای جنوب شرقی کشور به استان یزد است که بلافاصله موضوع به پلیس مبارزه با مواد مخدر آن استان اطلاع داده شد.

وی گفت: در ادامه ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر استان یزد نیز بلافاصله وارد عمل شده و کامیون بنز را شناسایی و متوقف کردند.

فرمانده انتظامی استان قم تصریح کرد: در این عملیات که با اعلام به موقع پلیس مبارزه با مواد مخدر استان قم و عملیات سنجیده ماموران پلیس مبارزه با مواد یزد انجام شد، در بازرسی از کامیون ۵۱ لیتر شیشه مایع کشف شد.

میرفیضی با اشاره به دستگیری یک سوداگر مرگ و تحویل او به مراجع قضائی خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با سوداگران مرگ و قاچاقچیان افیونی برخورد قاطع و قانونی می کند و هرگز اجازه جولان و سرکشی به آنان نخواهد داد.

سارق سیم و کابل برق حین سرقت دستگیر شد

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان قم از دستگیری یک سارق سیم و کابل برق حین سرقت خبر داد و گفت: متهم در طی تحقیقات صورت گرفته به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ مراد حسین جعفریان در این رابطه بیان کرد: در پی وقوع چندین فقره سرقت سیم و کابل برق در قم، ‌موضوع در دستور کار مأموران انتظامی استان قرار گرفت.

وی افزود: در ادامه مأموران کلانتری ۱۷ شهید بهشتی قم حین گشت زنی، فردی سابقه دار را در حال سرقت سیم و کابل مشاهده و بلافاصله وی را دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان قم خاطرنشان کرد: متهم پس از انتقال به یگان با توجه به شواهد موجود به ۱۲ فقره سرقت اعتراف کرد.

جعفریان ادامه داد: در نهایت نامبرده به همراه پرونده تشکیل شده برای انجام مراحل قانونی تحویل مرجع قضائی استان شد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید