کد خبر: 332559
۰
۰
نسخه چاپی

نخستین جشنواره پرچمداران انقلاب اسلامی در قم برگزار می‌شود

‌به گزارش عصر سه شنبه روابط عمومی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس قم، حجت‌الاسلام والمسلمین علی لقمان‌پور در گفت و گویی، بیان کرد: این جشنواره با همکاری نهادهای حوزوی و انقلابی و نیروهای مسلح ترتیب می یابد.

وی افزود: «نقش حضرت امام خمینی(ره) و حضرت امام خامنه‌ای در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت»، «نقش مراجع عظام تقلید، ائمه جمعه و جماعات در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و مقاومت» و «نقش روحانیت و حوزه‌های علمیه در انقلاب اسلامی، دفاع مقدس و جبهه مقاومت» از محورهای این جشنواره است.

وی ادامه داد: بخش‌های پنجگانه جشنواره شامل تألیف و ترجمه کتاب (خاطرات و تاریخ شفاهی شهدا و ایثارگران روحانی، کتاب‌های مرجع و اسنادی)، تحقیق و پژوهش (مقالات علمی و پژوهشی چاپ شده در فصلنامه‌های علمی و پژوهشی)، چند رسانه‌ای (کلیپ، موشن گرافیک، اینفوگرافیک و پادکست)، فیلم و عکس (فیلم داستانی، مستند و عکس) و فیلم‌نامه (بلند و کوتاه) است.

وی افزود: علاقه‌مندان می‌توانند آثار خود را در قالب‌های ارائه شده تا ۲۰ بهمن ماه به دبیرخانه این جشنواره در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس کشور و یا باغ موزه انقلاب اسلامی و دفاع مقدس واقع در میدان مفید قم (مرکز ویژه نشر آثار روحانیت) ارسال کنند.

وی تاکید کرد: به صاحبان آثار برگزیده، دیپلم افتخار و جوایز نقدی اهدا می‌شود.

علاقه‌مندان می‌توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به سایت www.defafestival.com مراجعه نموده و یا با شماره پیام رسان‌های جشنواره ۰۹۳۷۳۷۹۶۳۵۵ و ۰۹۰۱۰۹۸۰۵۴۹ در (ایتا، سروش و واتس آپ) در تماس باشند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید