کد خبر: 332563
۰
۰
نسخه چاپی

ارائه خدمات بیمه ای رایگان به ۷۰ هزار نفر فاقد پوشش بیمه ای در قم

به گزارش قم پرس، محمدرضا فخاریان قمی ظهر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با بیان اینکه به علت شیوع بیماری کرونا افرادی که تحت پوشش هیچ بیمه درمانی نیستند می‌توانند از خدمات درمانی رایگان بیمه سلامت تا پایان سال بهره‌مند شوند گفت: ارائه خدمات درمانی بیمه سلامت فقط در مراکز دولتی صورت می‌گیرد.

مدیر کل بیمه سلامت استان قم با اشاره به اینکه تاریخ اعتبار تمامی دفترچه بیمه سلامت تا پایان فروردین ۱۴۰۰ است و اگر تاریخ اعتبار دفترچه‌ای گذشته باشد نیازی به حضور نیست و خودکار تمدید خواهد شد، افزود: تمامی بیمه شدگان می‌توانند با گرفتن کد دستوری #۱۶۶۶* از اعتبار دفترچه خود مطلع شوند.

وی از پوشش بیمه خدمات درمانی برای ۸۷ هزار و ۲۴۳ شهروند قمی خبرداد و افزود: ۷۰ هزار نفر از این افراد رایگان و مابقی به صورت تمام بها و نیم بها از خدمات دفترچه بیمه سلامت بهره مند می‌شوند.

فخاریان میزان حق بیمه درسال جاری برای هرنفر را ۶۸۰ هزارتومان اعلام کرد و گفت: با ارزیابی توان مالی افراد تواسط وزارت تعاون وکار ورفاه اجتماعی، متقاضیان بیمه سلامت به صورت رایگان، نیم بها وتمام بها بیمه درمانی سلامت می‌شوند.

وی همچنینضمن اشاره به رتبه چهاردهم استقبال از نسخه الکترونیک خدمات بیمه سلامت بر توسعه نسخه الکترونیک در استان قم تاکید کرد و از جامعه درمانی استان خواست در صورت استقبال از این روش بیش از ۹۰ درصد از مطالبات آن‌ها در تا دهم هرماه تسویه خواهد شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید