کد خبر: 332574
۰
۰
نسخه چاپی

اصفهان بیشترین استقبال را از آزمون سراسری قرآن داشته است

به گزارش قم پرس، نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت این روزها مرحله ثبت نام خود را پشت سر می‌گذارد. تا پایان ۲۴ دی‌ماه و به فاصله کمتر از یک هفته تا پایان ثبت نام، قرآن‌آموزان پنج استان اصفهان، خراسان رضوی، قم، یزد و تهران بیشترین استقبال را داشته‌اند و رتبه برتر میزان مشارکت بین آنها در حال دست به دست شدن است.

بر همین اساس استان اصفهان ۴۶۳۶ نفر، خراسان رضوی با ۳۸۶۷ نفر، استان قم با ۳۷۸۷ نفر، استان یزد با ۳۲۴۹ نفر و استان تهران با ۲۴۱۱ نفر بیشترین میزان مشارکت را تا پایان ۲۴ دی‌ماه داشته‌اند.

استان‌های البرز با ۱۶۶۷ نفر، خراسان جنوبی با ۱۲۹۰ نفر، سمنان با ۱۱۹۲ نفر، کرمان با ۱۱۷۷ نفر، مرکزی با ۱۱۴۹ نفر، خوزستان با ۱۱۳۲ نفر و آذربایجان شرقی با ۱۰۷۴ نفر و سایر استان‌ها نیز کمتر از هزار نفر ثبت نامی داشته‌اند.

همچنین استان‌های هرمزگان با ۹۲۹ نفر، آذربایجان غربی ۸۲۱ نفر، قزوین ۷۷۲ نفر، لرستان ۷۶۲ نفر، همدان ۷۵۲ نفر، گلستان ۷۴۲ نفر، سیستان و بلوچستان ۷۰۳ نفر، زنجان ۶۴۸ نفر، خراسان شمالی ۶۲۶ نفر، گیلان ۵۰۸ نفر، اردبیل ۵۰۷ نفر، کرمانشاه ۴۷۱ نفر، مازندران ۴۷۰ نفر، چهار محال و بختیاری ۴۶۶ نفر، ایلام ۳۸۱ نفر و جنوب کرمان ۲۸۸ نفر در رده‌های بعدی قرار دارند.

بر اساس آمار اعلام شده منطقه آزاد قشم با هفت نفر، منطقه آزاد اروند با ۱۶ نفر، کردستان با ۱۰۹ نفر، کهگیلویه و بویراحمد با ۱۶۱ نفر و بوشهر با ۱۷۰ نفر پنج استانی هستند که تا کنون کمترین میزان مشارکت را داشته‌اند.

یادآور می‌شود این آمار تا پایان ۲۴ دی‌ماه احصا شده و با توجه به تغییرات لحظه‌ای، این رده‌بندی تا روز پایانی ثبت نام دستخوش تغییرات می‌شود.

ثبت نام برای حضور در آزمون سراسری قرآن و عترت از دهم دی‌ماه آغاز شده و تا پایان این‌ماه ادامه دارد.

زمان برگزاری آزمون نیمه اول اسفندماه سال جاری خواهد بود.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید