کد خبر: 332586
۰
۰
نسخه چاپی

احداث ۴ طرح ورزشی درقم به بخش خصوصی واگذار می‌شود

رسول منعم روز سه‌شنبه درگفت و گو با خبرنگار ایرنا، افزود: در راستای اجرای ماده ۲۷ قانون الحاق تنظیم بخشی از مقررات مالی دولت مطابق با دستورالعمل مربوطه و بهره‌وری از تسهیلات موضوع تبصره ۱۹ قانون بودجه سال ۱۳۹۹، این اداره کل در نظر دارد چهار پروژه عمرانی خود را با مشارکت بخش خصوصی تکمیل و احداث می‌نماید .
وی ادامه داد: این اداره کل درسال ۱۳۹۸ تعداد ۷۲ مکان ورزشی را به بخش غیردولتی واگذار کرد، در حالی که طرف قرارداد ۵۵ مکان هیات‌های ورزشی به عنوان نهادهای عمومی غیردولتی هستند و سایر اماکن نیز از طریق مزایده عمومی به افراد حقیقی واگذار شده‌است.
مدیرکل ورزش و جوانان قم، گفت: احداث سالن طبقاتی ورزشی تجاری واقع در منطقه پردیسان به متراژ یک هزار و ۳۰۰ متر مربع و برآورد اولیه ۱۲۰ میلیارد ریال، بازسازی و مسابقاتی سازی چمن مجموعه تختی به مساحت هشت هزار مترمربع با برآورد اولیه ۴۰ میلیارد ریال از جمله طرح هایی است که آماده واگذاری به بخش خصوصی می‌باشد.
منعم ادامه داد: تعمیر و تبدیل خوابگاه ورزشکاران شهید حیدریان به مجموعه سوئیت با مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع با برآورد اولیه سرمایه گذاری ۱۰ میلیارد ریال و همچنین احداث زمین چمن مصنوعی در بخش‌ سلفچگان قم به مساحت یک هزار و ۵۰۰ متر مربع و برآورد ۱۴ میلیارد ریال از جمله این طرح های آماده واگذاری است.
وی این اداره کل را در بهره‌گیری از ظرفیت‌های بخش خصوصی پیشتاز در استان دانست و ادامه داد: متقاضیانی که علاقه‌مند به سرمایه‌گذاری در این طرح‌های ورزشی هستند می‌توانند با مراجعه به دبیرخانه سرمایه‌گذاری این اداره کل، پیشنهاد خود را ارائه دهند.

در سال ۹۱ تعداد ۷۹ مکان ورزشی به میزان ۲۱۸ هزار و ۷۰۴ متر مربع در سطح استان وجود داشت که این آمار با بهره برداری از ۳۰ مکان ورزشی جدید در هفت ساله دولت تدبیر و امید با افزایش ۱۲۳ هزار و ۳۸۱ متر مربعی به بیش از ۳۴۲ هزار مترمربع رسیده است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید