۱۵۶ بیمار جدید مبتلا به کرونا در اصفهان شناسایی شد / مرگ ۹ نفر

آرش نجیمی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به آخرین وضعیت شیوع کرونا در استان اصفهان به جز منطقه کاشان اظهار داشت: طی ۲۴ ساعت اخیر یک هزار و ۵۵۷ بیمار مشکوک به کرونا به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان مراجعه کرده‌اند.

و با بیان اینکه از تعداد مراجعه کننده به مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان ۱۵۶ بیمار قطعی مبتلا به کرونا شناسایی شد، ابراز داشت: از این تعداد ۸۱ نفر در این مراکز درمانی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در ادامه با اشاره به اینکه طی ۲۴ ساعت اخیر ۴۴ بیمار بهبود یافته کرونا از مراکز درمانی تحت پوشش این دانشگاه ترخیص شده‌اند، تصریح کرد: باید توجه داشت که شیب ابتلاء به کرونا در استان رو به بالا است.

وی با بیان اینکه در حال حاضر در مجموع ۳۹۱ بیمار مبتلا به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان بستری هستند، ادامه داد: از این تعداد ۸۳ بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه نگهداری می‌شوند.

نجیمی با اشاره به آمار مرگ و میر بیماران مشکوک به کرونا در مراکز درمانی اصفهان تصریح کرد: طی ۲۴ ساعت اخیر ۹ بیمار مشکوک به کرونا در مراکز درمانی تحت پوشش دانشگاه علوم پزشکی اصفهان جان خود را از دست داده‌اند که تاکنون تست سه نفر از آنها مثبت کرونا بوده است.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید