کد خبر: 332773
۰
۰
نسخه چاپی

۱۷ نفر با علائم کرونا در مراکز درمانی قم پذیرش شدند

به گزارش عصر جمعه دانشگاه علوم پزشکی قم، محمدرضا قدیر افزود: دراین مدت ۱۳ نفر از افراد مراجعه کننده با علائم بیماری کرونا بستری و ۱۴ نفر نیز پس از طی مراحل درمان از بیمارستانهای استان ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه درمدت ذکر کرده خوشبختانه مرگ ناشی از ویروس کرونا در قم نداشته‌ایم اظهار داشت: در حال حاضر هشت نفر از بیماران کرونایی نیز وخیم می‌باشد.

وی اظهار داشت: هم اکنون ۹۹ نفر از بیماران کرونایی نیز در مراکز درمانی قم بستری هستند.

قم از روز بیستم دی ماه و پس از چندین ماه وضعیت فوق قرمز، قرمز و نارنجی سرانجام در ردیف مناطق آبی کرونایی کشور قرار دارد.

ویروس کرونا»، موسوم به «کووید ۱۹» اواسط ماه دسامبر سال گذشته (۲۴ آذر ۹۸) در شهر «ووهان» واقع در مرکز چین گزارش شد ابتدا از این بیماری به‌عنوان ذات‌الریه نام‌برده می‌شد اما کمیسیون ملی بهداشت چین در ۳۰ دسامبر سال ۲۰۱۹ (۹ دی ۹۸) به‌صورت رسمی شیوع این ویروس را در چین اعلام کرد.

شهروندان قمی برای طرح هرگونه پرسش در مورد ویروس کرونا می‌توانند با شماره تلفن‌های ۴۰۳۰، ۳۱۳۶ و ۱۹۰ تماس بگیرند و یا برای کسب آخرین اخبار از دانشگاه علوم پزشکی قم به کانال آن به نشانی webdaqom@ در فضای مجازی و یا تارنمای آن به نشانی اینترنتی www.muq.ac.ir مراجعه کنند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید