کد خبر: 332891
۰
۰
نسخه چاپی

استمرار محدودیت های تردد از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد در قم

محسن اروجی با بیان اینکه استان قم در وضعیت آبی شیوع کرونایی قرار دارد، گفت: بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا تمام فعالیت‌ها و مشاغل در این شرایط به شرط رعایت کامل پروتکل‌های بهداشتی مثل ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی و… مجاز به فعالیت هستند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری قم با اشاره به اینکه ترددهای بین شهری در شهرهای آبی مجاز است، افزود: منع تردد شبانه از ساعت ۲۱ تا ۴ بامداد همچنان در استان قم ادامه دارد.

وی با تاکید بر اینکه حضور در مدارس، دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه با رعایت پروتکل‌های بهداشتی امکان پذیر است، ادامه داد: کلاس‌های اول و دوم ابتدایی به صورت اختیاری و هر کلاس ۱۰ نفر به علاوه کلاس‌های عملی در دروس فنی و حرفه‌ای با رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی دارای مجوز فعالیت هستند.

اروجی در پایان با بیان اینکه از مردم خواهش می‌کنم با توجه به شرایط خوب کرونایی در استان و با رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی، پرهیز از تجمعات و رفت و آمدهای غیر ضروری در داخل شهر جهت کمک به بهتر شدن شرایط کمک کنند، گفت: چنانچه مردم دستورالعمل‌های بهداشتی را رعایت نکنند، احتمال برگشت استان قم به شرایط زرد، نارنجی و قرمز وجود دارد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس


دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید