طرح هر دانش‌آموز یک تبلت، هرتبلت یک کلاس در استان‌ها اجرایی شود

به گزارش روز یکشنبه وزارت آموزش‌و پرورش، سید جواد حسینی گفت: پیرو ابلاغ طرح ملی نهضت تهیه تبلت و تجهیزات هوشمند برای دانش آموزان طرح هدایت با بخشنامه‌ای به استان‌ها بر اجرای طرح هر دانش‌آموز یک تبلت، هرتبلت یک کلاس، یک مدرسه ابلاغ شد.

بر این اساس؛ با توجه به‌ضرورت ایجاد وحدت رویه و انسجام‌بخشی به این اقدام ملی، استان‌ها باید بر اساس این بخشنامه اقدامات لازم را انجام و گزارش آن ر ا تا ۲۲ دی‌ماه به سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی ارسال کنند.

همچنین؛ هماهنگی با استانداران و دریافت ۵۰۰ دستگاه تبلت برای هر استان از مرکز آمار ایران ازجمله توصیه‌های این بخشنامه است.

به گزارش قم پرس، هرچند که مسوولان آموزش و پرورش بواسطه اطلس یادگیری دانش آموزان محروم را شناسایی کردند و محتوای لازم برای آموزش و یادگیری را در اختیار آنها قرار دادند اما تهیه تبلت را هم به منظور برقراری عدالت آموزشی در دستور کار قرار داده اند.

تاکنون نهادهای بسیاری مانند سازمان مرکز آمار ایران، معاونت پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش، کمیته حضرت امام (ره) ، معاونت توسعه مناطق محروم ریاست جمهوری، وزارت ارتباطات و معاونت رییس جمهوری در امور زنان نیز در این طرح هدایت مشارکت داشته‌اند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید