کد خبر: 333079
۰
۰
نسخه چاپی

انتصاب به خاندان شهدا بالاترین عزت برای هر فردی است

به گزارش قم پرس حجت الاسلام شکری عصر سه شنبه در همایش «اسوه‌های ایثار» مادران و همسران شهدا را زنانی استوار، صبور و جوانمردانه و ادامه دهنده مسیر شهدا دانست و افزود: انتصاب به خاندان شهدا بالاترین عزتی است که خداوند به ایشان عطا کرده است.

حجت الاسلام والمسلمین شکری افزود: شما در فراق عزیزانتان سخت‌ترین سختی‌ها را تحمل کردید، خداوند و ملائکه بر شما درود می‌فرستند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد شهید و ایثارگران با بیان اینکه شهدا بخاطر ناموس خود، هموطنان و امت اسلام جان برکف، در برابر دشمنان ایستادند، افزود: جانبازان نیز این رسالت را دنبال کردند و با بدن‌های مجروح هنوز هزینه جنگ را می‌دهند.

وی ادامه داد: وقتی پای اسلام، انقلاب، میهن اسلامی و دفاع از ناموس مطرح بود، انسان‌های غیرتمند و با ایمان وارد عرصه نبرد حق علیه باطل شدند و در این راه از جان و اعضا و جوارح خویش گذشتند.

وی با بیان اینکه امروز نظام اسلامی با قدرت و قوت مسیر تعالی و پیشرفت را طی می‌کند، تصریح کرد: مادران و همسران شهدا در این قدرت و آینده بالنده نظام اسلامی شریک هستند و نامشان تا ابد بر صفحات زرین تاریخ پر افتخار این سرزمین جاودان خواهد ماند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس


دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید