کد خبر: 333117
۰
۰
نسخه چاپی

استاندار: میانگین سنی مدیران قم در ۶ ماه کاهش یابد

به گزارش روز چهارشنبه روابط عمومی استانداری قم، بهرام سرمست در جلسه ستاد ساماندهی جوانان استان قم با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب و لزوم استفاده از ظرفیت جوانان اظهار کرد: یکی از معیارهای ارزیابی عملکرد مدیران اجرای سیاست های نظام در بهره گیری از جوانان خواهد بود.

وی با تاکید بر عملگرایی مدیران اجرایی در حوزه استفاده از ظرفیت های جوانان گفت: در شرایطی که جوانان متعهد و کارآمد را در اختیار داریم باید بهره گیری از آنها در پست های مدیریتی در اولویت باشد.

وی خاطرنشان کرد: از نظرات و مشورت های جوانان و بانوان باید در حوزه های مرتبط با ایشان بهره گرفته شود.

سرمست در ادامه با اشاره به تصویب طرح تربیت و توانمندسازی دستیاران جوان مدیران در این استان گفت: مسئولیت اجرایی این طرح با اداره کل ورزش و جوانان است و باید گزارشی از روند اجرای این طرح ارائه دهد.

سرمس همچنین با اشاره به آمار اشتغال و افراد بیکار در استان قم، وضعیت قم در اشتغال و کارآفرینی را مطلوب دانست و گفت: توانمندسازی و مهارت آموزی متقاضیان بازار کار باید در دستور کار اداره کل آموزش فنی و حرفه ای باشد.

وی با اشاره به تحولات پرشتاب حوزه اطلاع رسانی و افزایش ضریب نفوذ رسانه ها در تمام بخش های زندگی گفت: امروزه سواد رسانه ای یکی از پیش نیازهای زندگی در عصر جدید محسوب می شود.

استاندار قم با تاکید بر اهمیت تولید محتوا در حوزه فضای مجازی خاطرنشان کرد: سواد رسانه ای می تواند ما را در نیل به این هدف کمک کند.

وی همچنین با بیان اینکه در شرایط کرونایی، نرم افزار شاد که به عنوان فرصتی برای تحصیل دانش آموزان محسوب می شود، آسیب هایی را برای آنها به همراه دارد گفت: باید سبک جدید زندگی متناسب با شرایط پسا کرونا را بیاموزیم.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس


دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید