کرونا جان چهار نفر دیگر را در استان همدان گرفت

دکتر «محمد طاهری» روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما اظهار داشت: روند رو به رشد آمار مبتلایان و فوتی های ناشی از بیماری کووید ۱۹ در روزهای اخیر موجب نگرانی کادر درمان به واسطه بروز پیک چهارم همه گیری ویروس کرونا شده است.

مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی استان همدان افزود: همچنین با شناسایی ۱۷ بیمار جدید مبتلا به کووید ۱۹ در ۲۴ ساعت گذشته، مجموع موارد مثبت بستری از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در استان همدان به ۱۰ هزار و ۱۲۵ نفر رسید.

وی تصریح کرد: تعداد مراجعان سرپایی به اورژانس بیمارستان‌های استان همدان با علائم تنفسی مشکوک به کرونا در ۲۴ ساعت گذشته ۲۱۰ مورد بود که از این تعداد ۴۶ نفر در بخش عادی بستری شدند.

سخنگوی دانشگاه علوم پزشکی همدان گفت: ۱۸بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در بخش آی.سی.یو مراکز درمانی استان بستری هستند که وضعیت جسمی ۲۹ بیمار وخیم گزارش شده است.

دکتر طاهری درباره آخرین وضعیت بیماران کرونایی در شهرستان‌های استان همدان نیز گفت: شمار بیماران کرونایی بستری(از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون) در بیمارستان‌های اسدآباد ۳۶۶، بهار ۵۷۹، تویسرکان ۶۳۵، رزن ۴۲۲، درگزین ۱۸۸، فامنین ۱۷۷ و کبودراهنگ ۶۴۷ نفر بوده است.

وی افزود: همچنین یک هزار و ۸۷۷ نفر در ملایر، یک هزار و ۱۲۱نفر در نهاوند و سه هزار و ۸۴۲ نفر نیز در شهرستان همدان به این ویروس مبتلا و بستری شده اند.

به گزارش قم پرس، از مجموع ۱۰ شهرستان استان همدان، ۴ شهرستان همدان، فامنین، اسدآباد و بهار در وضعیت آبی و مابقی در وضعیت زرد کرونایی قرار دارند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید