کد خبر: 333138
۰
۰
نسخه چاپی

افزایش رعایت شیونامه‌های بهداشتی در مساجد قم

به گزارش قم پرس سرهنگ امیر جعفری ظهر چهارشنبه در نشست ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران استان با اشاره به تداوم اجرای طرح محله محور شهید سلیمانی در استان قم گفت: در دو ماه اخیر بیش از هزار مورد بسته معیشتی با ارزش تقریبی حدود ۳۰۰ میلیون تومان و حدود یک هزار و ۲۰۰ بسته بهداشتی کرونایی به خانواده‌های بیماران کرونایی اهدا شده است.

وی با اشاره به ارائه غذای گرم و غربالگری حضوری یا تلفنی در طرح شهید سلیمانی در استان قم گفت: علاوه بر توزیع بسته‌های معیشتی، بخش دیگری از فعالیت طرح شهید سلیمانی به شناسایی خانواده‌های نیازمند برای توزیع کمک نقدی و یا تهیه وام برای آنان اختصاص دارد و در دو ماه اخیر ۶۶ میلیون تومان کمک نقدی و ۶۰ میلیون تومان وام پرداخت شده است.

فرمانده عملیات طرح شهید سلیمانی در قم با اشاره به تأمین و تهیه وسایل خانه مانند بخاری و یا خرید برخی اقلام مورد نیاز و دارو برای خانواده‌های بیماران کرونایی و یا خانواده نیازمندان در طرح شهید سلیمانی در استان قم بیان کرد: در دی ماه سال ۹۹ دو هزار و ۹۰۰ بسته معیشتی به ارزش ۸۵۰ میلیون تومان در قالب طرح شهید حاج قاسم سلیمانی در استان قم توزیع شده است.

وی در ادامه افزود: بیش از ۲۵ هزار پُرس غذای گرم و ۵۰ میلیون تومان خدمات نقدی در بین نیازمندان و خانواده‌های بیماران کرونایی قم توزیع شده و این کمک‌های مومنانه در دهه فجر انقلاب اسلامی افزایش خواهد یافت.

جعفری با اشاره به افزایش رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در سطح مساجد استان قم گفت: همکاری و فعالیت شایسته پایگاه‌های بسیج در این زمینه شایسته تقدیر و تشکر است و رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی در همه فعالیت‌های مربوط به بزرگداشت و پاسداشت دهه فجر انقلاب اسلامی اولویت دارد و باید مورد توجه جدی قرار گیرد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس


دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید