کد خبر: 333143
۰
۰
نسخه چاپی

۸۳ هزار نفر در آزمون سراسری قرآن و عترت ثبت نام کردند

به گزارش قم پرس، ثبت نام برای حضور در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از روز دهم دی‌ماه آغاز شده و تا ۱۵ بهمن ماه ادامه دارد. بر همین اساس تا ظهر امروز هشتم بهمن ماه، ۸۳۴۱۸ نفر از طریق مراجعه به سامانه ثبت نام به آدرس quranedu.ir تمایل خود برای حضور در آزمون نوزدهم اعلام کرده‌اند.

نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت امسال در ۱۴ رشته و با توجه به شرایط کرونایی کشور به صورت مجازی در آزمون قرآن و عترت طی روزهای ۱۳ تا ۱۵ اسفند برگزار می‌شود.

گفتنی است، مقرر شده یک آزمون آزمایشی برای تمام داوطلبان برگزار شود تا توان زیرساخت سخت افزاری و نرم افزاری آزمون از قبیل قدرت سِرور و پاسخگویی به درخواست‌های داوطلبان، فراخوانی سوالات، محاسبه نمره آزمون و غیره بررسی شود. همچنین لازم به توضیح است در نوزدهمین دوره آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی حداقل به دو هزار و ۵۰۰ شرکت کننده جایزه اهدا خواهد شد و به حافظان کل قرآن چنانچه صد امتیاز آزمون شفاهی را کسب کنند مبلغ یک میلیون تومان اهدا خواهد شد و کسانی که ۹۵ امتیاز کسب کنند، بدون قرعه کشی مبلغ ۳۰۰ هزار تومان اهدا خواهد شد.

ثبت نام برای حضور در نوزدهمین آزمون سراسری قرآن و عترت وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از 83 هزار نفر گذشت

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید