کد خبر: 333148
۰
۰
نسخه چاپی

برنامه‌های دهه فجر با رعایت شیوه‌نامه‌های بهداشتی باشکوه برگزار شود

نصرت الله لطفی چهارشنبه شب در جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم افزود: برنامه های بزرگداشت دهه فجر باید مردم محور بوده و هرچه باشکوهتر در تمامی مساجد و محله ها برگزار شود و مردم به عنوان یکی از ارکان انقلاب اسلامی، ایفای نقش داشته باشند.

وی با اشاره به تلاش بی وقفه دشمنان برای توطئه و دسیسه علیه نظام اسلامی و القای ناکارآمدی نظام به ویژه برای جوانان کشورمان، خاطرنشان کرد: ایام الله دهه فجر فرصت بسیار خوبی برای روشنگری، رفع شبهات و تبیین دستاوردهای عظیم و غیرقابل شمارش انقلاب اسلامی است.

قائم مقام شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی کشور گفت: باید از فرصت دهه فجر برای ایجاد انسجام، خودباوری و مسئولیت پذیری در راستای صیانت از نظام اسلامی در میان اقشار مختلف مردم استفاده کرد که بدون تردید موجب یأس دشمنان خواهد بود.

وی بر ضرورت رعایت دقیق شیوه نامه های ستاد ملی مقابله با کرونا تأکید کرد و گفت: ما نباید از مسأله مهم بزرگداشت دهه فجر غفلت کنیم و با تکیه بر درسی که نماز ظهر عاشورا به ما داده است، باید با توجه به محدودیت های کرونایی این امر مهم را دنبال کنیم.

لطفی با اشاره به تشکیل ستاد بزرگداشت دهه فجر و آغاز فعالیت کارگروه های تخصصی از ماههای گذشته، تصریح کرد: باید برپایی جشن باشکوه مردم با بصیرت، زمان شناس، ولایتمدار و مؤمن ایران اسلامی در این ایام الله را تسهیل و برنامه ریزی کنیم.

وی با اشاره به همزمانی ایام الله دهه فجر با سالروز ولادت حضرت صدیقه کبری(س) و حضرت امام خمینی(ره) بر ضرورت استفاده از همه ظرفیت ها در این ایام تأکید کرد و گفت: در روز یکشنبه ۱۲ بهمن ماه ساعت ۹:۳۰ برنامه نمادین در قم برگزار شده و در روز ۲۲ بهمن نیز راهپیمایی خودرویی و موتوری در سراسر کشور برگزار خواهد شد.

جلسه شورای فرهنگ عمومی استان قم با حضور آیت الله سید محمد سعیدی تولیت آستان مقدس حضرت فاطمه معصومه(س)، بهرام سرمست استاندار قم و جمعی از مدیران و رؤسای دستگاههای اجرایی در سالن شهید آوینی(ره) اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم برگزار شد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس


دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید