کد خبر: 334763
۰
۰
نسخه چاپی

تولیت حرم حضرت معصومه: رزمایش‌های نظامی با قدرت دنبال شود

به گزارش ایرنا از پایگاه خبری آستان حضرت معصومه(س)، آیت‌الله سید محمد سعیدی روز یکشنبه در دیدار سرلشکر محمد باقری رییس ستاد کل نیروهای مسلح در سالن محراب حرم مطهر، با تاکید بر اینکه قدرت نظامی جمهوری اسلامی ایران با قدرت نظامی دیگر کشورها متفاوت است، اضافه کرد: ما هر کاری که در حوزه نظامی انجام می‌دهیم برای کسب رضای خداوند متعال و در مسیر اهداف الهی است.

وی با اشاره به تاکید آیاتی از قرآن کریم بر لزوم تقویت توان دفاعی حکومت اسلامی خاطرنشان کرد: دشمن باید از قدرت نظامی مسلمانان در هراس باشد و ما باید با توکل به خداوند تقویت قدرت نظامی خود را دنبال کنیم و هیچگاه از توسل به درگاه الهی غافل نشویم.

سعیدی با بیان اینکه امدادهای غیبی همیشه همراه نظام اسلامی بوده است، عنوان کرد: سنت خداوند این است که باید مردم باشند تا این امدادها هم مستمر شوند اما اگر مردم نباشند امیرالمؤمنین هم در رأس امور قرار گیرد نمی‌توان به هدف رسید.

وی بر لزوم حراست از حضور مردم در صحنه تاکید کرد و افزود: باید از هر چیزی که مردم را از صحنه خارج می‌کند پرهیز شود.

سرلشکر باقری خادم تشرفی حرم حضرت معصومه(س) شد

رییس ستاد کل نیروهای مسلح نیز در این دیدار با دریافت نشان خادم تشرفی حرم مطهر گفت: نیروهای مسلح با تمام توان در خدمت مردم، دولت و نهادها هستند.

سرلشکر باقری ادامه داد: نیروهای مسلح با فرماندهی توانمند رهبر معظم انقلاب همیشه درحال رشد هستند و به برکت خون شهیدان و لطف خداوند توانسته‌اند با مشکلات مقابله و امنیت و دفاع مطمئنی را برای کشور برقرار کنند که به امید خدا این اقتدار پایدار خواهد بود.

وی اضافه کرد: در دو سال آخر دوران ریاست جمهوری رییس جمهور سابق آمریکا در بخش دفاع و امنیت شیطنت‌هایی از دشمن سرزد اما با تلاش‌های نیروهای مسلح ایران، نتیجه‌ای به دنبال نداشت و در روزهای آخر هم احتمال برخی تحرکات وجود داشت اما رزمایش‌ها و قدرت‌نمایی‌ها جواب محکمی به این احتمالات بود.

رییس ستاد کل نیروهای مسلح از برگزاری ۱۰ رزمایش مکرر موشکی، دریایی و زمینی یاد کرد و گفت: این رزمایش‌ها با فرمان رهبری و به صورت پیش‌بینی نشده بود اما نیروهای مسلح به‌خوبی توانستند با بهره‌مندی از آن‌ها، آمادگی خود را به رخ جهانیان بکشند.

وی با اشاره به اینکه نیروهای مسلح در عرصه‌های مختلف دفاع کشور درحال تلاش هستند، عنوان کرد: در این رزمایش‌ها بخشی از توان و دستاوردهای نظامی به نمایش گذاشته شد.

در این دیدار حکم نشان تشرفی حرم مطهر بانوی کرامت توسط آیت‌الله سید محمد سعیدی تولیت آستان و نماینده ولی‌فقیه در استان قم، به سردار بهمن کارگر رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز اهدا شد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید