کد خبر: 334793
۰
۰
نسخه چاپی

عدم حمایت اداره ورزش و جوانان قم دلیل کناره گیری تیم سوهان محمد

سید محمد طباطبایی با بیان اینکه شرایط برای ادامه تیم داری در رده سنی بزرگسالان و امید در استان قم مناسب نیست، گفت: انصراف کناره گیری تیم‌های بزرگسالان و امید این باشگاه از مسابقات کشوری را اعلام می‌کنم.

مدیرعامل تیم فوتبال سوهان محمد قم با اشاره به شرایط موجود در قم و شرایط بد اقتصادی به وجود آمده برای باشگاه سوهان محمد قم؛ از ادامه مسابقات در رده بزرگسالان در لیگ دسته سوم کشور و رده امید در لیگ دسته اول کشور انصراف داده و شرکت نخواهیم کرد، افزود: باشگاه سوهان محمد به تعهدات خود در تمامی مسائل عمل کرده است.

وی با تاکید بر اینکه کناره گیری از مسابقات کشوری به دلیل عدم حمایت مسئولین است، ادامه داد: اداره کل ورزش و جوانان به باشگاه ما در رده‌های بزرگسالان و امید تاکنون «صفر ریال» کمک مالی کرده و تمامی هزینه‌های اعزام به شهرستان‌ها، میزبانی‌ها و … را خودمان پرداخت کرده ایم.

طباطبایی با بیان اینکه در سال گذشته به نماینده قم در مسابقات دسته سوم کشور مبلغی بالغ بر ۷۰ میلیون تومان از طرف اداره ورزش و جوانان کمک شده بود و انتظار می‌رود با توجه به اوضاع نامناسب اقتصادی، کمک‌های مالی شامل باشگاه ما هم بشود، گفت: تعجب می‌کنم تا این لحظه کمک مالی، به تیمی که نتایج خوبی را کسب کرده و بعد از سال‌ها به عنوان نماینده قم تجربه حضور در جام حذفی فوتبال باشگاه‌های کشور را کسب کرده، نشده است.

وی در پایان افزود: کناره گیری از مسابقات بزرگسالان و امید کاملاً جدی است و در صورتی که حمایت نشویم دیگر ادامه نخواهیم داد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید