مردم از حضور در آرامستان‌ها خودداری کنند

به گزارش خبرنگار ما، نورالدین فرزادی پور روز سه شنبه در جلسه پدافند غیرعامل سرپل ذهاب افزود: با توجه به سرایت ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی نیاز است که مردم با رعایت موازین و دستورالعمل های بهداشتی، فاصله اجتماعی و استفاده از ماسک از خطر ویروس کرونا در امان بمانند.

وی اظهار داشت: شبکه بهداشت و درمان، تبلیغات اسلامی و جمعیت هلال احمر شهرستان و برخی ادارات با سیستم سیار صوتی و رژه خودرویی در سطح شهر و روستاها مردم را از خطر موج چهارم ویروس کرونا آگاه کنند.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: تبلیغات اسلامی و جمعیت هلال احمر سرپل ذهاب با همکاری بخشداران بخش مرکزی و قلعه شاهین نسبت به اعلام تعطیلات و مناسبت‌های آخر سال از قبیل چهارشنبه سوری و جمعه آخر سال و تعطیلات سال آینده خطرات موج چهارم کرونا اطلاع رسانی کنند.

فرزادی پور افزود: تمام مدیران ادارات شهرستان و بانک ها در مبادی ورودی، حساسیت زایی موج چهارم کرونا با نصب بنر اطلاع رسانی کنند و از ارایه خدمات به مراجعین بدون پوشش ماسک خودداری کنند.

وی تاکید کرد: کارکنان جایگاه پخش فرآورده های نفتی ملزم به پوشیدن ماسک و رعایت پروتکل های بهداشتی هستند.

فرماندار سرپل ذهاب ادامه داد: اتاق اصناف و اداره صنعت، معدن و تجارت سرپل ذهاب موظف شدند که اصناف و بازاریان و فروشندگان واحدهای تجاری و میوه فروشان واقع در پل مرکزی شهرستان که باعث تجمع می شوند را ملزم به استفاده از ماسک کنند و نسبت به این موضوع نظارت داشته باشند.

فرزادی پور گفت: چاپخانه های شهرستان نیز موظفند از چاپ هرگونه اعلامیه ختم که منجر به تجمع شود خودداری کنند و در امر اطلاع رسانی و فرهنگ سازی استفاده از ماسک با اداره ارشاد اسلامی همکاری لازم به عمل آورند.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: تاکنون موردی از ویروس کرونای جهش یافته انگلیسی در این شهرستان مشاهده نشده است.

وی ادامه داد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا در این شهرستان تاکنون یک هزار و ۸۸۵ نفر به بیماری کووید ۱۹ مبتلا شده اند که از این تعداد ۷۲ تن جان خود را از دست داده اند و هم اکنون نیز چهار نفر در بیمارستان شهدای سرپل ذهاب بستری و تحت مراقبت قرار دارند.

سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید