۶ باشگاه ورزشی در آبادان پلمب شدند

علی رضایی‌شکیب چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ما با بیان اینکه این باشگاه‌های ورزشی از شیوه‌نامه‌های بهداشتی مقابله با کرونا سرپیچی کردند افزود: اکیپ‌های بازرسی اداره ورزش و جوانان آبادان این باشگاه های ورزشی متخلف را تعطیل کردند.

وی افزود: باشگاه‌های بدنسازی ایران زمین، اکسیژن ۲، اوج و المپیک واقع در کوی امیرکبیر و باشگاه‌های بدنسازی سیب سبز و رهام آبادان واقع در احمدآباد با همکاری مقام قضایی و پلیس نظارت بر اماکن عمومی آبادان امروز تعطیل شدند.

رییس اداره ورزش و جوانان آبادان گفت: پیرو اطلاعیه اداره کل ورزش و جوانان آبادان و ستاد کرونای شهرستان مبنی بر تعطیلی تمامی باشگاه‌های دولتی و خصوصی تا اطلاع بعدی،‌ بازرسی اماکن ورزشی آبادان روزانه تا عادی شدن شرایط ادامه دارد و با متخلفان برخورد جدی و قانونی می‌شود.

رضایی‌شکیب بیان کرد: برخی باشگاه‌های ورزشی با این باور که ورزشکاران به کرونا مبتلا نمی‌شوند از شیوه‌نامه‌های بهداشتی سرپیچی می کنند.

۴۳ هیات و ۷۱ باشگاه ورزشی در آبادان فعالیت دارند.

افزایش نظارت بر تهیه و توزیع موادغذایی و بهداشتی در خرمشهر

مدیر شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از افزایش فعالیت کارشناسان بهداشت محیط و حرفه‌ای بر اصناف و برخورد با متخلفان برای قطع زنجیره انتقال کرونا خبر داد و گفت: در این راستا سه هزار و ۲۶۸ بازدید از مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی در خرمشهر انجام شد.

به گزارش قم پرس از روابط عمومی دانشکده علوم پزشکی آبادان هنگامه پروین چهارشنبه اظهار داشت: در راستای مصوبه ستاد کرونای شهرستان و با توجه به وضعیت قرمز خرمشهر و اعمال محدودیت‌ها در سطح شهر کارگروه مشترک ادارات مختلف همراه با سایر ارگان‌های ذیربط تشکیل شد و در قالب تیم نظارتی از سطح بازار بازدید مشترک به عمل آمد.

وی افزود: در این مدت ۸۱ واحد صنفی و مرکز خرید به دلیل رعایت نکردن پروتکل‌های بهداشتی و محدودیت‌ها پلمب شدند همچنین ۵۶۸ مورد اخطاریه برای متخلفان صادر شد و تعداد ۱۹ واحد صنفی به مراجع قضایی معرفی شدند.

پروین با اشاره به نظارت بر فعالیت هزار و ۵۵۵ واحد صنفی گفت: اماکن حساس نظیر تالارها و سالن‌های ورزشی در خرمشهر همچنان تعطیل هستند.

۱۱ شهرستان در استان خوزستان در وضعیت قرمز کرونا قرار دارند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید