کد خبر: 335447
۰
۰
نسخه چاپی

آیت الله نوری همدانی: مسوولان در مسیر اجرای عدالت حرکت کنند

به گزارش روز چهارشنبه پایگاه اطلاع رسانی دفتر آیت الله نوری همدانی، این مرجع تقلید در دیدار معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل ها، مراتع و آبخیزداری کشور با وی، بیان کرد: ساخت سامانه و سبک زندگی اسلامی از وظایف مسوولان است و باید سامانه های فرهنگی، اقتصادی، سیاسی و اجتماعی در برابر استکبار جهانی مبتنی بر مبانی اصیل اسلامی راه اندازی شود.

وی ابراز داشت: آمریکایی ها، صهیونیست ها و آل سعود با همدستی یکدیگر طرح ها و توطئه های بسیاری را علیه انقلاب اسلامی تدارک می بینند و ما باید در برابر آنها بیدار و هوشیار باشیم.

وی بیان کرد: دنیای غرب همواره از حقوق بشر دم می زند و همه کارهای خود را به این موضوع وصل می کند اما هنوز به بند اول منشور حقوق بشر که حق برابری همه افراد است عمل نکرده است.

آیت الله نوری همدانی در ادامه با بیان اینکه ساماندهی و ساختن اجتماع و جامعه از جمله وظایف انسان ها محسوب می شود، بر ضرورت توسعه درختکاری در کشور تاکید کرد.

۸۳ درصد مساحت ایران بیابان و جنگل است

در ابتدای این دیدار معاون وزیر جهاد کشاورزی و رییس سازمان جنگل و مراتع و آبخیز داری کشور گفت: عرصه کشور ۱۶۴ میلیون هکتار وسعت دارد و از این مقدار بیش از ۸۳ درصد جنگل و بیابان است و وظیفه و مأموریت این سازمان حفظ آب، خاک و منابع طبیعی در چنین وسعتی است.

مسعود منصور بیان داشت: در کشور ۱۴ میلیون هتکار جنگل وجود دارد و در تولید آب و اکسیژن بسیار اثر گذارند.

به گفته وی، بیش از ۸ هزار گونه مراتع در غالب علوفه تولید می شود که ۴۰۰ گونه اش ارزش خوراکی، دارویی و... دارد ولی مشکل این است که به صورت خام به خارج کشور و به دو برابر قیمت وارد کشور می شود./

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید