سرپل‌ذهاب پذیرای مهمانان نوروزی نخواهد بود

نور الدین فرزادی پور روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ما افزود: وضعیت شهرستان سرپل ذهاب هم اکنون از نظر ابتلا به ویروس کرونا زرد است و برای خروج از این وضعیت و همچنین برای مقابله با موج چهارم کرونا نیاز است که مردم رعایت پروتکل های بهداشتی، جلوگیری از تردد غیرضرور، خودداری از مسافرت و دورهمی ها و برگزاری هرگونه مراسم تجمعی را جدی بگیرند.

وی همچنین بر استفاده از ماسک و رعایت فاصله فاصله اجتماعی نیز تاکید کرد و اظهار داشت: باید برای حفظ سلامت خود و دیگران حتما احساس مسوولیت کنیم.

نماینده عالی دولت در سرپل ذهاب گفت: خطر موج چهارم ویروس در کمین سلامتی مردم است و با توجه به ایام پایانی سال باید بیشتر مراقبت کنیم و از سفرها و ترددهای غیرضرور به خصوص رفتن به بازار و مراکز خرید که تهدیدی برای سلامت ما است، خودداری کنیم.

وی همچنین از ممنوعیت برگزاری هرگونه آیین تجمعی عزا و عروسی در شهرستان خبر داد و گفت: با متخلفانی که سلامت مردم را نادیده می گیرند، برخورد می شود.

فرزادی پور اضافه کرد: از ابتدای همه گیری ویروس کرونا تاکنون در سرپل ذهاب یک هزار و ۸۸۵ نفر به ویروس کرونا مبتلا شده اند از این تعداد ۲۷۲ تن جان خود را از دست داده اند.

او گفت: مرحله اول واکسیناسیون کووید ۱۹ در بیمارستان شهدای سرپل به منظور واکسینه نمودن کادر درمان به عنوان مدافعان سلامت و افرادی که در خط مقدم مقابله با ویروس کرونا هستند، آغاز شده است.

وی ادامه داد: در این مرحله ۸۰ نفر از کارکنان بخش ICU، پرستاران، پزشکان، نیروهای خدماتی و کارکنان بخش کرونایی بیمارستان که کدملی آن ها در سامانه ی وزارت بهداشت به ثبت رسیده واکسینه می شوند.

فرماندار سرپل ذهاب گفت: این اقدام با تلاش دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه و شبکه بهداشت و درمان سرپل ذهاب انجام می شود که امید است در آینده بتوانیم در سطح بالاتر، واکسن در اختیار مردم قرار دهیم.

شهرستان سرپل ذهاب در غرب کرمانشاه بیش از ۹۰ هزار تن جمعیت دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید