یک هزار و ۹۰۰ دوز واکسن کرونا به کادر درمان خوزستان تزریق شد

دکتر سیدمحمد علوی پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ما اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در مرحله دوم طرح واکسیناسیون، کادر درمان بخش مراقبت های ویژه و اورژانس بیمارستان ها این واکسن را دریافت می کنند.

وی افزود: این تعداد واکسن به پرسنل بیمارستان های درگیر بیماران کرونایی اهواز و برخی از شهرستان های استان تزریق شده و همچنان در حال انجام است.

رییس مرکز بهداشت خوزستان با بیان اینکه در این مرحله سه هزار و ۵۳۰ واکسن به دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز اختصاص یافت گفت: همچنین حدود ۷۰۰ دوز واکسن برای جانبازان نخاعی، شیمیایی و نابینای استان در نظر گرفته شده که کار تزریق آن شروع شده است.

وی با اشاره به اینکه کادر بهداشت و درمان در طی یک سال گذشته، روزهای بسیار سختی را سپری کرده و خسته اند گفت: کاهش رعایت پروتکل های بهداشتی موجب از سرگیری افزایش ابتلا به بیماری در استان شد لذا از مردم انتظار دادیم این موضوع را جدی بگیرند.

علوی عنوان کرد: هر زمانی که کاهش موارد بیماری را داریم به علت رعایت پروتکل های بهداشتی است به همین دلیل تا زمانی که این ویروس در کشور وجود دارد باید همچنان مردم از ماسک استفاده کنند و از حضور در اجتماع خودداری کنند.

در حال حاضر ۱۱ شهرستان استان خوزستان در وضعیت قرمز و هشت شهرستان نارنجی هستند.

ورود و خروج به شهرهای قرمز و تردد خودروها در این شهرها از ساعت ۲۱ شب تا چهار بامداد ممنوع است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید