کد خبر: 335612
۰
۰
نسخه چاپی

اجرای نمایش اعترافاتی درباره زنان در قم

سید جواد طاهری روز شنبه افزود: «اعترافاتی درباره زنان» نمایشنامه‌ای است به قلم محمد امیریاراحمدی و برشی است از زندگی مرد روزنامه نگاری که درباره حقوق زنان می نویسد و از ترس مادر و به اجبار او تن به ازدواج هایی نافرجام می دهد که در نهایت سرنوشت متفاوتی برای او رقم می‌خورد.

وی با اشاره به ضرورت توجه به اهالی هنر استان ادامه داد: بچه‌های هنری دوست دارند تا برای شهر خود فعالیت هنری داشته باشند و از مردم نیز انتظار دارند که همانند گذشته از آنها حمایت کنند تا اجرای پرشوری داشته باشند.

کارگردان نمایش «اعترافاتی درباره زنان» با بیان اینکه نمایش «اعترافاتی درباره زنان» در ژانر ملودرام قرار دارد، گفت: زهرا محمدباقری، مهدی یوسفی، فاطمه آخوندی، کوثر قاسم‌زاده، آرزو جعفری، مبارکه قاسم‌زاده و ملیکا حق‌وردی از بازیگران این نمایش هستند.

طاهری ادامه داد: در بلیت فروشی و محل اجرای نمایش رعایت دستورالعمل های بهداشتی از جمله فروش بلیت متناسب با ۵۰ درصد ظرفیت سالن انجام شده است.

وی افزود: نوع قصه داستان و فضاسازی متفاوت این نمایش، شکل مدرن و امروزی صحنه و همچنین به نمایش درآوردن موقعیت های طنز و دراماتیک موجب شده تا حداقل یک بار دیدن این نمایش را به علاقمندان هنر نمایشی توصیه کنیم.

علاقه مندان به هنر نمایش می‌توانند برای دیدن این تئاتر از طریق سایت تیوال به نشانی اینترنتی «https://www.tiwall.com/p/eterafatidarbarezanan۸» ، بلیت رزرو کنند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید