کد خبر: 335634
۰
۰
نسخه چاپی

ضرورت همکاری فرابخشی دستگاههای دولتی قم برای کاهش آسیبهای اجتماعی

به گزارش قم پرس بهرام سرمست ظهر شنبه در جلسه ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان قم طی سخنانی اقدامات روانشناختی را در راستای بازگشت معتادین بهبود یافته به بستر جامعه بسیار راهگشا دانست و گفت: دانشگاه علوم پزشکی بایستی در اختیار قرار دادن روانپزشکان جهت مراکز ترک اعتیاد تعامل بیشتری داشته باشد.

وی برنامه محوری را در اجرای مأموریت‌ها ضروری دانست و افزود: مدیران دستگاه‌های دولتی عضو در این ستاد بایستی برنامه‌های خود برای سال ۱۴۰۰ را ارائه داده و بر اساس آن گزارش اقداماتشان را به دبیرخانه ارسال کنند.

سرمست همچنین حضور همه ی اعضای ستاد هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در جلسات ستاد را خواستار شد و تصریح کرد: برای توفیق در انجام مأموریت‌ها بایستی همه ی نهادها با یکدیگر همکاری و تعامل فرابخشی داشته باشند.

استاندار قم خاطرنشان کرد: ضعف در عملکرد هر یک از اعضای این ستاد می‌تواند به بحرانی برای همه ی مسئولان منجر شود.

وی در پایان اقدامات پیشگیرانه و آگاهی بخش را در راستای کاهش اعتیاد در سطح جامعه ضروری دانست و تصریح کرد: دستگاه‌های فرهنگی بایستی رسالت خود را برای کاهش آسیب‌های اجتماعی که از تأکیدات مقام معظم رهبری نیز می‌باشد ایفا کنند.

در این جلسه گزارشی از کشفیات مواد مخدر در استان قم ارائه شد که بر اساس این گزارش افزایش ۶ درصدی در کشف مواد مخدر در استان قم طی یک سال گذشته را داشته‌ایم

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید