شمار مبتلایان کرونای انگلیسی در کرمانشاه به ۶ نفر رسید

دکتر ابراهیم شکیبا شنبه شب به ما افزود: در بررسی های انجام شده از اطرافیان اولین بیمار مبتلا به این نوع ویروس، مشخص شد که ۲ فرزند ۱۲ و ۱۹ ساله این خانم نیز به کرونای انگلیسی مبتلا هستند.

وی اضافه کرد: فرد دیگر مردی ۵۳ ساله و گیلانغربی بوده که ساکن بندر امام خمینی (ره) است و برای مراسم خاکسپاری یکی از بستگانش به گیلانغرب مراجعه کرده است.

شکیبا اظهار داشت: دیگر مبتلا، مردی ۵۱ ساله و از کارکنان بهداشتی دانشگاه علوم‌پزشکی کرمانشاه است که سابقه مسافرت نداشته و در تماس با مراجعان مرکز محل کارش به این ویروس مبتلا شده است که این خود زنگ خطر مهم تری است و نشان دهنده گسترش ویروس در میان مردم است.

رییس مرکز بهداشت استان کرمانشاه گفت: خانمی ۳۹ ساله اهل کرمانشاه دیگر فرد شناسایی شده بود که سابقه مسافرت سه روزه به سرابله ایلام داشته و دارای علایم شبیه سرماخوردگی شده و پس از چند روز مراجعه کرده و در حالی که هیچ بیماری زمینه ای نداشته است، پس از بستری در یکی از بیمارستان‌های شهر، خیلی سریع وارد وخامت اوضاع شده و متاسفانه جان خود را از دست داد.

وی افزود: تمام افراد در معرض تماس مستقیم این افراد از جمله خانواده، همکار و همسایه رهگیری شده و اقدامات لازم برای همه آنان در حال اجرا است.

شکیبا اضافه کرد: گسترش و چرخش ویروس انگلیسی در کرمانشاه برای همه ساکنان استان، هشدار و اعلام خطر بوده، لازم است با تشدید مراقبت های بهداشتی هرچه سریعتر خود را از معرض ابتلا به این گونه ویروس نجات دهند.
۱۲۹ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه اعلام کرد: هم‌اکنون ۱۲۹ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۱۰ نفر کاهش یافته است.

مهدی محمدی روز شنبه به خبرنگار ما افزود: در شبانه روز گذشته ۲۶ بیمار جدید در مراکز درمانی استان بستری و ۳۴ نفر هم پس از بهبودی ترخیص شدند.

محمدی گفت: هشت بیمار مثبت بستری و ۵۱ بیمار مثبت سرپایی هم در شبانه روز گذشته در سطح استان کرمانشاه شناسایی شدند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید