کد خبر: 335647
۰
۰
نسخه چاپی

۲۴ مقاله همایش بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام چاپ و عرضه شد

به گزارش عصر شنبه مرکز خبر حوزه حجت الاسلام علی اصغر ثنایی در گفت و گویی اظهار داشت: دفتر تبلیغات با توجه به تجربه موفق سال گذشته خود در برگزاری همایش گام دوم انقلاب و تمدن اسلامی امسال نیز تصمیم گرفت که با هدف نگاهی علمی و عالمانه به ساحت بین المللی و تاثیرهای گام نخست انقلاب در جهان اسلام و حوزه بین الملل همایش بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام را برگزار کند.

وی افزود: همایش بین المللی بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام، لبیک دیگری از فرزندان معنوی رهبر معظم انقلاب در دفتر تبلیغات اسلامی برای تبیین و گفتمان سازی علمی و عالمانه این بیانیه است زیرا این بیانیه در حالی فقط که چند صفحه است اما دنیایی از محتوا را در بر دارد.

دبیر همایش بیانیه گام دوم انقلاب و جهان اسلام با اشاره به اینکه این همایش دوشنبه ۱۸ اسفند برگزار می شود گفت: این همایش در ساعت ۹ با برگزاری مراسم افتتاحیه و سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین محسن قمی معاون ارتباطات بین الملل دفتر رهبر معظم انقلاب آغاز می شود و سپس با برگزاری ۲ پنل تخصصی گام دوم انقلاب و جهان اسلام و پنل انقلاب اسلامی و آورده های تمدنی در گام نخست به کار خود ادامه می دهند.

وی ادامه داد: با تلاش دبیرخانه و همچنین همکاری روسای ۲ کمیته همایش مذکور، متن ۲۴ مقاله علمی ارسال شده و محتوای ۴۱ نشست برگزار شده و ۲ مصاحبه تخصصی صورت گرفته در سه جلد کتاب به چاپ رسیده که در افتتاحیه از آن رونمایی خواهد شد.

معاون دفتر تبلیغات اسلامی با اشاره به اینکه با توجه به شیوع کرونا این همایش به صورت مجازی برگزار می شود بیان کرد: بسیار از اندیشمندان اسلامی و غیر اسلامی خارج از کشور و اندیشمندان صاحب نظر ایران در این همایش شرکت، و مقاله ارائه کرده اند که امیدواریم روز دوشنبه برگ دیگری از ظرفیت ها و افتخارهای این مجموعه رقم بخورد.

حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب در اواخر ماه بهمن ۹۷ در بیانیه‌ای خطاب به جوانان و آینده‌سازان ایران، برداشتن گام بزرگ دوم به سمت آرمان‌های انقلاب اسلامی را در هفت فصل تبیین کردند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید