کد خبر: 335780
۰
۰
نسخه چاپی

برگزاری جلسه هم افزایی نمایندگان شورای معارف سیما

به گزارش قم پرس، جلسه شورای معارف با حضور نمایندگان شبکه‌های سیما ویژه هم‌افزایی در خصوص برنامه‌های ایام ۲۷ رجب، اعیاد شعبانیه و ماه مبارک رمضان برگزار شد.

دبیر شورای معارف سیما با اشاره به تقارن عید نوروز و ایام شعبانیه گفت: بهره‌گیری از این ایام به ویژه در برنامه‌های تحویل سال، ترویج فرهنگ مهدوی و فرصت سازی معنوی برای مخاطب دارای اهمیت است.

جواد شیخ اکبری افزود: برنامه‌ریزی شورای معارف برای ماه مبارک رمضان حول محور "قرآن کتاب زندگی" است و با برگزاری پویش در همه شبکه‌ها کاری منسجم با موضوع حرکت جمعی صبر و استقامت ارائه خواهد شد.

وی با اشاره به همکاری با سازمان دارالقرآن به استخراج ۳۰ آیه و نکات تدبری آن توسط کارشناسان و استفاده در ایام ماه مبارک رمضان اشاره کرد و گفت: وظیفه رسانه‌ای ما هم ایجاب می‌کند برای مخاطبین با سلایق مختلف مناجات خوانی‌های متفاوتی را در ساعات مختلف از شبکه‌های سیما در ماه مبارک پخش کنیم.

دبیر شورای معارف سیما در بخش دیگری از سخنان خود بر ضرورت طراحی برنامه‌هایی در خصوص پاسخگویی به شبهات دینی متناسب با ساختار هر شبکه تاکید کرد.

خاطرنشان می‌سازد در این جلسه نمایندگان شبکه‌ها ضمن ارائه گزارشی از فعالیت‌های معارفی خود به بحث و گفتگو پرداختند. همچنین در ابتدای جلسه از تلاش‌های آقای سعید سلطانی تقدیر و برای آقای رسول آذرسرا به عنوان مدیر گروه معارف شبکه پنج و نماینده شورای معارف آرزوی موفقیت شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید