کرونا مراکز تعویض پلاک شهرهای قرمز کرمانشاه را به تعطیلی کشاند

سرهنگ «فضل‌الله شیری» روز پنجشنبه به خبرنگار ما افزود: مراکز تعویض پلاک شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام آبادغرب، کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب، گیلانغرب، صحنه، سنقر و کلیایی و هرسین که در وضعیت قرمز (خیلی پرخطر) قرار دارند از امروز پنجشنبه ۱۹ فروردین تعطیل است.

وی اظهار داشت: همچنین از تاریخ یاد شده آموزش های نظری و برگزاری آزمون های آیین نامه راهنمایی و رانندگی در شهرستان های قرمز متوقف خواهد شد.

سرهنگ شیری تصریح کرد: سامانه نوبت دهی اینترنتی مرکز تعویض پلاک به محض قرمز شدن وضعیت کرونا به صورت متمرکز از دسترس خارج و امکان اخذ نوبت دهی و فعالیت تا زمان خارج شدن وضعیت بیماری از رنگ قرمز مقدور نخواهد بود.

رییس پلیس راهور استان یادآور شد: آموزش عملی و آزمون شهر از متقاضیان با رعایت پروتکل ها و تقلیل نفرات برابر برنامه زمان بندی شده ابلاغی به آموزشگاه های رانندگی بلامانع است.

وی با بیان اینکه هم اکنون ۴۹ آموزشگاه رانندگی در استان فعال است، گفت: از این تعداد ۱۹ آموزشگاه در شهر کرمانشاه قرار دارد.

سرهنگ شیری در پایان از شهروندان خواست برای پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا ترددهای غیرضرور را حذف کنند.

۹ شهرستان استان کرمانشاه قرمز است

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، صحنه، هرسین و سنقر و کلیایی هم از ۱۸ فروردین از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفت.

محمدی با بیان اینکه پیش از این نیز شهرستان‌های کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب هم قرمز اعلام شده بود، افزود: بدین ترتیب ۹ شهرستان هم اکنون در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی اظهار داشت: براساس رنگ بندی جدید شهرستان های جوانرود، روانسر، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت نارنجی و تنها شهرستان ثلاث باباجانی در وضعیت زرد قرار دارد.

۴۰۸ نفر مشکوک به کرونا در استان کرمانشاه شناسایی شدند

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه همچنین گفت: در شبانه روز گذشته ۵۵ مورد بیمار مثبت بستری و ۳۵۳ بیمار مثبت سرپایی مشکوک به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز گذشته ۱۱ نفر افزایش یافته است.

محمدی افزود: هم ‌اکنون ۴۸۱ بیمار مبتلا به کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری هستند که نسبت به روز گذشته ۶۵ نفر افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر بر اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در شهرستان های کرمانشاه، صحنه و اسلام آبادغرب فوت کردند و مجموع جان باختگان استان به یک هزار و ۵۲۷ نفر رسید.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۴۵ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۷۱ بیمار کووید ۱۹ بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید