محدودیت‌های کرونایی در گیلانغرب تشدید می‌شود

به گزارش خبرنگار ما، «شیدا نوربخش» روز پنجشنبه در جلسه اضطراری ستاد مدیریت کرونا شهرستان گیلانغرب در فرمانداری، افزود: غیر از مشاغل سطح یک، مشاغل سطح ۲، سه و چهار به مدت دو هفته تعطیل شدند.

وی اظهار داشت: دستورالعمل‌های مربوط به شهرهای قرمز در این شهرستان اجرا و تمام ورودی های شهرستان به روی خودروهای پلاک غیر بومی مسدود و برای متخلفان اعمال قانون خواهد شد.

معاون سیاسی، امنیتی فرماندار گیلانغرب از نظارت و کنترل بیشتر مراکز پر تجمع نظیر بانک ها و دفاتر پیشخوان نیز خبر داد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان گیلانغرب نیز با بیان اینکه از ابتدای فروردین ماه جاری تاکنون از یک هزار و ۷۷۳نمونه اخذ شده، تست ۲۵۴ نفر مثبت بوده است گفت: در این مدت ۲ نفر نیز فوتی داشته ایم.

دکتر «فریدون نوری» افزود: ۶۲ درصد از افراد مبتلا شهری و ۳۸ درصد از روستائیان هستند و شهرستان متاسفانه شرایط و وضعیت خوبی ندارد.

وی اظهار داشت: تداوم این وضعیت در آینده شهرستان را با بحران شیوع کرونا مواجه خواهد کرد.

وی با اشاره به اینکه اکنون ۱۲ مورد در بیمارستان الزهرا (س) و یک مورد دیگر در بیمارستان‌های سطح استان بستری هستند ، گفت: ۲۴۶ نفر نیز هم اینک دوره قرنطینه خانگی را تحت نظارت کارشناسان بهداشت و درمان طی می‌کنند.

دکتر نوری افزود: به بیمارستان آماده باش کامل داده شده و مخازن اکسیژن نیز آماده است.

وی گفت: از ابتدای شروع اپیدمی در شهرستان گیلانغرب از پنج هزار و ۷۸۲ نمونه اخذ شده، تست یک هزار و ۵۴۳ نفر مثبت بوده و ۶۷ نفر نیز فوت شده اند.

گیلانغرب در غرب کرمانشاه بیش از ۷۲هزار تن جمعیت دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید