۵۵۳ بیمار کووید ۱۹ در مراکز درمانی کرمانشاه بستری هستند

«مهدی محمدی» روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: در شبانه روز گذشته ۹۲ مورد بیمار مثبت بستری و ۵۳۳ بیمار مثبت سرپایی مبتلا به کرونا در سطح استان شناسایی شدند که نسبت به روز گذشته ۳۱۶ نفر افزایش یافته است.

وی اظهار داشت: در ۲۴ ساعت گذشته سه نفر بر اثر ابتلای قطعی به کووید ۱۹ در شهرستان‌ کرمانشاه فوت کردند و مجموع جان باختگان استان به یک هزار و ۵۳۳ نفر رسید.

رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه یادآور شد: در ۲۴ ساعت گذشته ۱۳۹ بیمار جدید با علایم کووید ۱۹ در مراکز درمانی استان بستری و ۱۰۹ بیمار کووید ۱۹ بعد از بهبودی از مراکز درمانی ترخیص شدند.

پنج شهرستان دیگر استان کرمانشاه قرمز شد

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ بندی جدید شهرستان‌های کرمانشاه، گیلانغرب، صحنه، هرسین و سنقر و کلیایی هم از ۱۸ فروردین از لحاظ شیوع کرونا در وضعیت قرمز قرار گرفت.

محمدی با بیان اینکه پیش از این نیز شهرستان‌های کنگاور، پاوه، سرپل ذهاب و اسلام آبادغرب هم قرمز اعلام شده بود، افزود: بدین ترتیب ۹ شهرستان استان هم اکنون در وضعیت قرمز قرار دارد.

وی اظهار داشت: براساس رنگ بندی جدید شهرستان های جوانرود، روانسر، دالاهو و قصرشیرین در وضعیت نارنجی و شهرستان ثلاث باباجانی در وضعیت زرد قرار دارد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید