شیب ابتلا به کرونا در آذربایجان غربی نگران کننده است

به گزارش قم پرس، محمدمهدی شهریاری عصر شنبه در یکصد و دهمین جلسه ستاد مقابله با کرونا ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید سپهبد صیاد شیرازی، از افزایش ابتلاء به کرونا در استان خبر داد و گفت: اگر چه بخشی از این افزایش بخاطر عملکرد خوب دانشگاه علوم پزشکی در افزایش نمونه گیری دارد اما کاهش شدید رعایت دستورالعمل‌ها و افزایش تجمعات خانوادگی و نبود نظارت جدی باعث این وضعیت شده است.

وی ترددهای مرزی و جابجایی‌های داخل و خارج استان و کاهش استفاده از ماسک را از دیگر عوامل افزایش شیوع کرونا در استان برشمرد و افزود: تقویت رعایت دستورالعمل‌های بهداشتی، پرهیز از دورهمی ها و نظارت جدی بر اجرای محدودیت‌ها سه راهکار اساسی برای مقابله با کرونا بشمار می‌رود.

استاندار آذربایجان غربی با قدردانی از تلاش همه متولیان امر بویژه کادر درمان و پرستاری تصریح کرد: اجرای دقیق محدودیت‌ها طبق رنگ بندی هر شهر، اطلاع رسانی و آگاه سازی، کنترل ورود و خروج شهرهای نارنجی و قرمز و کنترل بیماران مثبت کرونایی را مورد تاکید قرار داد.

شهریاری با تاکید بر اینکه همه دستگاه‌های متولی باید در انجام وظایف خود جدی باشند، از فرمانداران خواست تا در نظارت بر اجرای محدودیت‌ها مصمم باشند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید