واحدهای صنفی متخلف ۱۵ روز پلمب می شوند

به گزارش قم پرس محمود قاسم نژاد شامگاه شنبه در گفتگو با بخش خبر شبکه باران با اشاره به برگزاری جلسه ستاد استانی مدیریت و مقابله با کرونا، اظهار کرد: بر اساس مصوبه ستاد ملی و استانی محدودیت‌های کرونایی در استان به مدت ۱۰ روز اجرایی خواهد شد.

وی با بیان اینکه محدودیت‌ها برای شهرهای قرمز و نارنجی و برای اصناف اجرایی می‌شود، افزود: ادارات در شهرهای قرمز و نارنجی نیز با کاهش تعداد کارکنان ارائه خدمات خواهند داد و این موضوع امروز از طریق استانداری به همه سازمان‌ها و نهادها و دستگاه‌های اجرایی ابلاغ شد.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان همچنین با اشاره به اعمال محدودیت‌های ترددی در شهرهای قرمز و نارنجی، گفت: تردد پلاک‌های غیر بومی در این شهرها با جریمه یک میلیون تومانی و ۵۰۰ هزار تومانی مواجه خواهند شد.

وی با بیان اینکه خودروها در شهرهای زرد و آبی هم نمی‌توانند به این شهرها تردد کنند، اضافه کرد: با توجه به تعطیلی اصناف طی ۱۰ روز آینده بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا اقدامات و بسته‌ها حمایتی برای آنها پیش بینی شده است.

قاسم نژاد با اشاره به تمدید بازپرداخت تسهیلات دریافت شده از سوی اصناف تا پایان شهریور ماه، گفت: همچنین ستاد ملی کرونا مصوب کرد تا به خانوارهایی که کمک‌های حمایتی دریافت می‌کردند بسته معیشتی برای ایام ماه مبارک رمضان داده می‌شود.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه رعایت دستور العمل های بهداشتی از سوی مردم با دقت و جدیت بیشتر، افزود: تصمیماتی نیز در این زمینه اتخاذ شده که اتاق‌های اصناف، ادارات صمت و بهداشت و درمان در سطح استان نسبت به اجرای آن نظارت‌های لازم را انجام خواهند داد.

جانشین رئیس ستاد مدیریت کرونا گیلان از شهروندان خواست تا با رعایت دستور العمل های بهداشتی، فاصله اجتماعی، زدن ماسک، پرهیز از ترددهای غیر ضرور و حضور در دورهمی ها همکاری و مشارکت لازم را با مسئولان و کادر درمان و پرستاران برای کاهش آمارهای کرونایی انجام دهند.

قاسم نژاد ادامه داد: اصناف که از محدودیت‌های پیش بینی شده تخلف کنند واحد صنفی آنها برای ۱۵ روز پلمب خواهد شد.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید