کد خبر: 337865
۰
۰
نسخه چاپی

مرحله نهایی دوره مسابقات قرآن کریم، نهج البلاغه و اذان برگزار شد

به گزارش قم پرس، مسابقات قرآن کریم، نهج‌البلاغه و اذان شرکت‌های پالایشی خصوصی کشور به سرپرستی پالایشگاه تهران و با همکاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم علیه السلام و انجمن صنفی کارفرمایی صنعت نفت کشور با رویکرد توسعه فرهنگ قرآنی و انس با قرآن کریم با رعایت کلیه دستورالعمل‌های بهداشتی به صورت مجازی برگزار شد.

این مسابقات با توجه به شیوع ویروس کرونا و لزوم رعایت شیوه نامه‌های بهداشتی به صورت مجازی و از طریق ارتباط تلفنی و اینترنتی با همکاری آستان مقدس حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) و به سرپرستی روابط عمومی شرکت پالایش نفت تهران برگزار گردید.

این دوره از مسابقات در مرحله اول با رقابت بالغ بر یک هزار نفر از خانواده بزرگ صنعت پالایش نفت کشور در هفت گروه مجزا از فرزندان مقطع پیش دبستانی تا دانشگاهی و همسران و کارکنان تلاشگر پالایشگاه‌های نفت خصوصی کشور در رشته‌های حفظ- قرائت- ترتیل -اذان- نهج‌البلاغه و تفسیر در دو گروه آقایان و بانوان به مناسبت یادواره اولین سالگرد شهادت سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، شروع و مرحله نهایی آن با رقابت یکصد نفر از رتبه‌های اول رشته‌های مختلف پالایشگاه‌های خصوصی نفت کشور در آستان مقدس برپا شد.

گفتنی است، دو گروه داوری متشکل از ۱۰ تن از اساتید مرکز آموزش قرآن کریم آستان مقدس حضرت عبدالعظیم (ع) و دیگر داوران برجسته کشور، کار قضاوت این دوره از مسابقات را برعهده داشتند.

منبع : مهر

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید