خوزستان با ۱۶ شهرستان قرمز کرونایی در وضعیت مطلوبی نیست

به گزارش قم پرس دکتر فرهاد ابول نژادیان شنبه شب در یک برنامه تلویزیونی اظهار داشت: شهرستانهای اندیمشک، امیدیه، مسجدسلیمان، دزفول، لالی، شوشتر،باغملک، ایذه، اهواز، کارون، شوش، خرمشهر، آبادان، رامهرمز، ماهشهر و بهبهان در وضعیت قرمز قرار دارند.

وی افزود: همچنین شهرستانهای آغاجاری، رامشیر، اندیکا، گتوند، دشت آزادگان، هندیجان، شادگان، هفتکل و باوی نیز در وضعیت نارنجی قرار دارند.

شناسایی روزانه حدود ۷۵۰ بیمار مشکوک و قطعی در اهواز

رییس دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز گفت: در هفته منتهی به ۲۰ فروردین در استان خوزستان موارد بیماری نسبت به هفته قبل از آن ۱۶ درصد افزایش یافت همچنین موارد بستری و فوت ۲۶ و ۱۳ درصد افزایش پیدا کرده است.

وی با بیان اینکه روزانه حدود ۷۵۰ بیمار مشکوک و قطعی کرونایی در اهواز شناسایی می شود افزود: روز گذشته ظرفیت بیمارستان مادر رامهرمز تکمیل و بیمارستان امام خمینی این شهرستان وارد مدار شد همچنین تعداد موارد بستری در هندیجان افزایشی است و احتمال قرمز شدن وضعیت این شهرستان وجود دارد.

روند افزایشی تعداد بیماران در دزفول نگران کننده است

ابول نژادیان عنوان کرد: روند افزایشی تعداد بیماران در دزفول نگران کننده است لذا با بیمارستان ارتش این شهرستان هماهنگی لازم صورت گرفته تا در صورت نیاز به مردم خدمات ارائه دهد.

وی با بیان اینکه ۲۰۰ بیمار در بیمارستان گنجویان دزفول بستری هستند افزود: تعداد بیماران سرپایی در دزفول روزانه از ۲۰۰ مورد بیشتر می شود. اکنون ظرفیت بیمارستان گنجویان جوابگوی بیماران نیست به همین دلیل دانشگاه علوم پزشکی دزفول در حال ظرفیت‌سازی است.

با قرمز شدن وضعیت بسیاری از شهرهای خوزستان محدودیت های کرونایی ۱۰ روزه همزمان با سراسر کشور از روز شنبه ۲۱ فروردین در این استان اجرا شده است.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید