دورهمی خانوادگی مهمترین عامل انتشار کرونا در شهرستان کارون است

معصومه خنفری چهارشنبه در گفت و گو با ما اظهار داشت: روند بیماری در شهرستان کارون نسبت به روزهای قبل کندتر شده ولی به این معنی نیست که مردم عادی انگاری کنند.

وی با اشاره به اینکه پروتکل های بهداشتی باید همچنان با دقت رعایت شوند افزود: ما چون مجاور اهواز هستیم و این شهرستان در وضعیت قرمز قرار دارد باید بیشتر مراقبت کنیم و کنترل ها را به صورت جدی انجام دهیم.

فرماندار کارون با بیان اینکه از هرگونه برگزاری مراسم تشییع در شهرستان جلوگیری می شود گفت: طبق مصوبه ستاد کرونا اگر متوفی دارای عقبه اجتماعی باشد و احتمال برگزاری مراسم بزرگ توسط بازماندگان آن وجود داشته باشد، جنازه را در صورت گرفتن تعهد از بازماندگان و با نظارت ویژه تحویل می دهیم.

وی در خصوص بازار پرنده فروشان گفت: این بازار در حوزه انتظامی شهرستان کارون و حوزه شهرداری اهواز است. طبق وظایفی که برعهده داریم با این افراد برخورد کردیم و مانع از برپایی این بازار در شهرستان شده ایم.

خنفری همراهی مردم را در مهار بیماری بسیار مهم دانست و گفت: خوشبختانه تاکنون مردم به خوبی با ما همکاری کردند و امیدواریم همچنان رعایت پروتکل های بهداشتی به ویژه ماسک زدن و فاصله گذاری اجتماعی را رعایت کنند.

در حال حاضر هفت شهرستان خوزستان در وضعیت قرمز و ۱۵ شهرستان از جمله کارون در شرایط نارنجی قرار دارند.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید