۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه در ملایر توزیع شد

به گزارش قم پرس، فرمانده سپاه ناحیه ملایر در رزمایش توزیع کمک‌های مومنانه که در مجموعه بام ملایر برگزار شد، اظهار داشت: پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج در این شهرستان در راستای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا با همت جمعی نسبت به تهیه و توزیع بسته‌های معیشتی در ایام ماه مبارک رمضان اقدام کردند.

سرهنگ «سیدجواد حسینی» افزود: بسته‌های معیشتی در قالب رزمایش کمک‌های مومنانه همزمان با ماه مبارک رمضان طی سه مرحله تهیه و بین نیازمندان توزیع خواهد شد که در مرحله نخست به مناسبت سالروز تاسیس سپاه پاسداران ۵۰۰ بسته معیشتی تهیه توزیع شده است.

وی بیان کرد: مرحله دوم کمک‌های مومنانه همزمان با ولادت با سعادت امام حسن مجتبی(ع) در نیمه ماه مبارک رمضان و مرحله سوم توزیع بسته‌های معیشتی نیز همزمان با عید سعید فطر توزیع خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه ملایر ارزش هر بسته معیشتی را حدود ۵۰۰ هزار تومان عنوان کرد و ادامه داد: در مجموع طی سه مرحله رزمایش کمک مومنانه در ماه مبارک رمضان حدود چهار هزار بسته معیشتی در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب تهیه و بین نیازمندان و آسیب‌دیدگان از کرونا در این شهرستان توزیع می‌شود.

۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه در ملایر توزیع شد

سرهنگ حسینی ضمن تبریک فرا رسیدن سالروز تاسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان یک نهاد انقلابی و مردمی، گفت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همانند یک دژ مستحکم برای ملت ایران، با ولایت‌مداری، معنویت، اقتدار و صلابت و حفظ روحیه انقلابی توانست مقابل دشمنان و استکبار جهانی بایستد و همواره در تمامی صحنه‌ها حضوری مقتدرانه و مخلصانه داشته است.

وی با بیان اینکه این نهاد انقلاب دارای تجربه‌های ارزشمند و گرانبهایی است، بیان کرد: سپاه در بحران شیوع ویروس کرونا نیر در خط مقدم خدمت‌رسانی به مردم حضور دارد و در راستای عمل به منویات رهبر معظم انقلاب برای کمک به آسیب‌دیدگان کرونا و خانواده‌های نیازمند، با کمک پایگاه‌ها و حوزه‌های مقاومت بسیج و اقشار مختلف مردم پیشتاز است.

۵۰۰ بسته معیشتی کمک‌های مومنانه در ملایر توزیع شد

به گزارش قم پرس، ماه رمضان سال گذشته ۱۳ هزار بسته معیشتی طی سه مرحله در ابتدای ماه مبارک رمضان، نیمه رمضان همزمان با تولد امام حسن مجتبی(ع) و عید سعید فطر در قالب رزمایش کمک مومنانه در شهرستان ملایر توزیع شد.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید