کد خبر: 338908
۰
۰
نسخه چاپی

رئیس جامعه مدرسین ارتحال آیت الله حسینی کاشانی را تسلیت گفت

به گزارش عصر دوشنبه ایرنا، در پیام آیت الله سید هاشم حسینی بوشهری خطاب به سید موسی حسینی کاشانی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی قم و فرزند آن مرحوم آمده است: خبر ارتحال عالم ربانی و فقیه وارسته حضرت آیت الله حسینی کاشانی که عمر با برکت خود را در راه تعلیم و تدریس و تالیف و تربیت فضلا سپری نمود به حضرتعالی و آن بیت شریف صمیمانه تسلیت گفته و برای آن فقید و آن عالم پارسا لطف و رحمت الهی و برای جنابعالی و همه بازماندگان صبر جمیل و اجر جزیل خواهانم.

مدیر حوزه‌های علمیه نیز در پیامی ضمن تسلیت ارتحال این عالم ربانی آورده است: ارتحال عالم پارسا و روحانی عالیقدر، ابوالشهید حضرت آیت الله آقای سید محمد حسینی کاشانی (طاب ثراه) پس از عمری زندگی توام با پارسایی، ساده زیستی و مجاهدت با نفس موجب تاسف گردید.

پیام آیت الله علیرضا اعرافی ادامه یافته است: اینجانب فقدان آن عالم متقی را به حوزه‌های علمیه، بیت شریف و خاندان محترم به‌ویژه آقازادگان محترم و دامادهای مکرم و وزیر محترم اطلاعات جمهوری اسلامی ایران(دام‌عزه) تسلیت عرض نموده، از پیشگاه خداوند متعال برای آن فقید سعید، غفران و رضوان و حشر با اولیای طاهرینش و برای بازماندگان سلامتی، عزت و شکیبایی را خواستارم.

در پیام بهرام سرمست استاندار قم به مدیرکل ارشاد قم نیز آمده است: خبر درگذشت پدر بزرگوار جنابعالی روحانی وارسته آیت الله سید محمد حسینی کاشانی (ره) که عمری را در راه نشر معارف دینی و ترویج مکتب نورانی اسلامی سپری کرد، موجب تاسف و تالم گردید.

پیام ادامه یافته است: اینجانب به شما و خانواده محترم تسلیت عرض نموده و از درگاه خداوند متعال برای آن مرحوم علوم درجات و غفران واسعه الهی و برای بازماندگان و منسوبین به ایشان صبر و اجر مسالت دارم.

آیت الله سید محمد حسینی کاشانی از استادان برجسته حوزه علمیه قم و در زمره شاگردان حضرت امام (ره) بود.

او نمایندگی مجلس خبرگان رهبری در دوره نخست را نیز برعهده داشت.

منبع : ایرنا

قم پرس منتظر دریافت اخبار و پیام های هموطنان عزیز می باشد.

آپلود عکس

دیدگاه

شما هم می توانید دیدگاه خود را ثبت کنید



کد امنیتی کد جدید